هتل کامفورت آن چخوا (Comfort on Chekhova) سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کامفورت آن چخوا (Comfort on Chekhova) سنت پترزبورگ

هتل کامفورت آن چخوا یکی از هتل های ۳ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل دارای موقعیت مکانی عالی می باشد و در اطراف ایستگاه متروی Mayakovskaya واقع شده و همچنین تنها ۱۰ دقیقه تا بلوار معروف نوسکی فاصله دارد.

همه ی اتاق های تزیین و مبله شده ی هتل کامفورت دارای تلویزیون کابلی، امکانات آماده سازی چای و قهوه و حمام اختصاصی و مجهز هستند.


جهت اطلاع از پکیج های تور روسیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


این هتل دارای بخش پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ گرم و دوستانه است که در آن همه روزه و در زمان دلخواه مهمانان صبحانه سرو می شود و می توانند پس از آغاز روز خود در آنجا، به گشت و گذار در شهر بپردازند.

در این هتل جایی برای نگرانی سرگرمی فرزندانتان نیست، زیرا یک زمین بازی خارج از ساختمان هتل برای کودکان در نظر گرفته شده است.

این هتل همراه با اقامت راحت خود در بهترین شهر قرار گرفته و به مهم ترین دیدنی ها و جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ  از جمله باغهای تابستانی و میدان کاخ بسیار نزدیک است. مغازه های خوار و بار اطراف هم ۲۴ ساعته باز هستند و تنها چند قدم تا هتل فاصله دارند.

خیابان Tsentralny برای مسافران علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و محیط باز بسیار مناسب است.

زوج های جوان به این هتل امتیاز ۹.۵ را داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل به ۲ زبان روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کامفورت آن چخوا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


هتل کامفورت آن چخوا | سنت پترزبورگ





:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: