هتل وست-اند (Hotel West-End) پاریس
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وست-اند (Hotel West-End) پاریس

هتل وست-اند یکی از هتل های ۴ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل لوکس در قلب پاریس و در کنار خیابان معروف شانزه لیزه واقع شده است.

اتاق های هتل وست-اند همگی مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و مقاوم در برابر صدا می باشند. از جمله امکانات این اتاق ها می توان به دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای، پنجره دو جداره و حمام ساخته شده از سنگ مرمر اشاره کرد.

همانطور که در تصاویر می بینید، اتاق ها دارای دکوری لوکس با مبلمان شیک و منحصر به فرد هستند. مهمانان می توانند از طریق آسانسور موجود در هتل به اتاق های خود دسترسی داشته باشند.

هر روز صبح صبحانه کانتیننتال در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. با پرداخت هزینه اضافی تخم مرغ نیز برای صبحانه تهیه خواهد شد. مهمانان می توانند در اتاق مخصوص نهار و یا جهت راحتی بیشتر در اتاق های خود صبحانه را میل نمایند.

از جمله سایر امکانات و خدمات هتل وست-اند می توان به دسترسی به wifi رایگان در سراسر هتل، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و لباسشویی، فکس و فتوکپی، گاوصندوق و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

هتل وست-اند مکان ایده آلی برای گشت گذار در شهر است. مسافران و گردشگران تور فرانسه با اقامت در این هتل می توانند با اندکی پیاده روی از برج ایفل، طاق پیروزی و رودخانه سین (River Seine) دیدن نمایند. (تصویر زیر مربوط به رودخانه سین می باشد.)

رودخانه سین

رودخانه سین

ایستگاه متروی Alma Marceau نیز حدود ۴۵۰ متر با هتل فاصله دارد. از طریق این ایستگاه می توانید به تمامی نقاط معروف شهر پاریس دسترسی داشته باشید.

این منطقه برای افرادی که به خرید کردن، خوردن غذاهای لذیذ و تجربه فضاهای عاشقانه در هنگام سفر علاقه مند هستند انتخاب مناسبی است.

تعدادی از برندهای معروف موجود در این منطقه که می توانید از آنها خرید نمایید : Gucci, Ralph Lauren, Chanel, Louis Vuitton

ورود حیوانات خانگی به درون هتل مجاز می باشد.(ممکن است هزینه جداگانه دریافت شود)

کارکنان هتل به ۵ زبان فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل وست-اند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: