هتل پاشا گاردن بیچ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پاشا گاردن بیچ یک هتل 4 ستاره است که در کنار دریای مارماریس واقع شده است و دارای ساحل خصوصی صندلی و چترهای مخصوص حمام آفتاب می باشد. یک استخر روباز نیز موجود است. تمام اتاق های هتل دارای بالکن همراه با منظره دریا و شهر می باشند.

کف تمام اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و فریزر و صندوق امانات می باشند. این اتاق ها همچنین دارای یک محل نشیمن و یک تلویزیون با کانال های ماهواره ای می باشند.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه سلف سرویس در ساحل خصوصی هتل آغاز کنند. برای صرف نهار و شام نیز یک رستوران با منوی سفارشی موجود است که غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. کافه بار هتل انواع مختلف نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 9.0 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل پاشا گاردن بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل پاشا گاردن بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: