هتل کلاب ماروی یک هتل 5 ستاره واقع در شهر ازمیر ترکیه است که با مرکز شهر 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل ساحل اختصاصی دارد و اینترنت وای فای نیز در این هتل به صورت رایگان در دسترس است. هتل ماروی همچنین چند استخر و یک مرکز اسپا دارد.

اتاق های هتل کلاب ماروی مبلمان و دکوری مدرن و امروزی دارد. در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه کننده هوا و بالکنی خوش منظره برای ریلکس کردن وجود دارد. همچنین یک حمام اختصاصی مجهز نیز موجود است.

هتل کلاب ماروی همچنین 4 رستوران دارد، رستوران لا تراتوریا انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. "یرلیم" غذاهای محلی اورگانیک را تهیه می کند. در هتل "مدمیکس" می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای را میل کنید و در هتل "لوی" نیز غذاهای دریایی را امتحان کنید. تعداد زیادی کافه بار و 3 اسنک بار نیز در هتل کلاب ماروی قرار دارند که عباتند از "Serenity Beach" و "Pizza & Pasta Corner". مهمانان می توانند از نوشیدنی های خنک و تازه کافه بار کنار استخر نیز لذت ببرند.

مهمانان می توانند از خدمات ماساژ و انواع خدمات درمانی در مرکز اسپا بهره مند شوند، همچنین از استخر و سرسره های آبی آن استفاده کنند. پارکینگ هتل رایگان است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور ازمیر، به آن امتیاز 10 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کلاب ماروی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.