هتل الیت ورد استانبول
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الیت ورد استانبول یک هتل 5 ستاره است که در چند قدمی میدان تکسیم واقع شده است. اتاق های این هتل دارای وان حمام آب داغ اختصاصی و اینترنت وای فای رایگان دارند. هتل الیت ورد یک مرکز اسپا و سلامتی کاملا مجهز را ارائه می دهد. دو رستوران بزرگ و وسیع، یک بار و یک کافی شاپ از مراکز غذاخوری هتل می باشد. بیمارستان تکسیم آجی بادم هم در فاصله ی 700 متری آن قرار دارد.

اتاق هتل الیت به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند. حمام های لوکس مرمری، فرشهای شیک و تلویزیون های صفحه تخت دیواری در اتاق ها موجود می باشند.

هتل الیت ورد استانبول

طعم متفاوتی از غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران الیت بچشید. روز خود را در سالن لابی یا بار بگذرانید و جشن بگیرید و یا به رستوران Brasserie بروید و غذاهای سبک میل کنید. با یک منو قهوه غنی، می توانید قهوه با سبک مشابه با کافه های ایتالیایی کلاسیک را امتحان کنید. اگر به دنبال سلامتی هستید، Bar Fit را انتخاب کنید که در آن شما می توانید غذاهای سبک، آبمیوه های تازه و نوشیدنی های انرژی زا را بیابید.

هتل الیت در فاصله چند قدمی از خیابان استقلال قرار دارد. فرودگاه آتاتورک 14.7 مایل از هتل فاصله دارد در حالی که فرودگاه استانبول 30.4 مایل دورتر از هتل می باشد. ایستگاه مترو تکسیم، 1.300 فوتی هتل قرار دارد و دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر را فراهم می کند. مرکز کنفرانس Lutfi Kirdar، مرکز کنگره استانبول، کنسرت Cemal Resit Rey و مرکز تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله 0.8 مایلی هتل هستند.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.8 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل الیت ورد استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: