هتل کاراجا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کاراجا یک هتل 4 ستاره واقع در 400 متری ساحل کوردون می باشد و تنها 5 دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پارکینک رایگان و اینترنت وای فای اشاره کرد. اتاق های این هتل به صورت کلاسیک طراحی شده اند.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی می باشند. در بیشتر اتاق ها بالکن های خصوصی با چشم انداز زیبایی از باغ وجود دارد.

هتل کاراجا هر روز صبحانه کامل سلف سرویس برای مهمانان سرو می کند. در روزهای هفته مهمانان می توانند از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران کمپانا (La Campana) لذت ببرند. کافه کاراجا نوشیدنی های متتوع همراه با چای و بیسکوییت سرو می نماید. مهمانان همچنین می توانند از تماشای فیلم های سینمایی در هتل لذت ببرند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور ازمیر، به آن امتیاز 9.4 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کاراجا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: