هتل کنکورد دلوکس ریزورت
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در سواحل لارا است و دارای یک استخر با منظره ای زیبا با درختان نخل و کوه های آبی است. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و بالکن هستند و منظره های پانورامای دریای مدیترانه را ارائه می دهند.

اتاق های هتل کنکورد دلوکس ریزورت، بزرگ و مجهز به امکاناتی مدرن هستند. آنها با تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان و حمام اختصاصی همراه با سشوار مجهز هستند.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت

هتل دلوکس دارای 17 رستوران و کافه است. رستوران داوینچی غذاهای ایتالیایی را با یک منوی سفارشی مخصوص ارائه می دهد. رستوران کنکورد هم خانه استیک می باشد. کافه بار هاوانا و کافه بار ساحلی با صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن و منظره دریا نیز موجود است.

هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است و خدمات بخش پذیرش 24 ساعته را ارائه می دهد و استفاده پارکینگ رایگان عمومی نیز امکان پذیر است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.9 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل کنکورد دلوکس ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل کنکورد دلوکس ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: