هتل پانوراما هیل
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پانوراما هیل یک هتل 4 ستاره واقع  در حاشیه ی کوش آداسی است و برخی از اتاق های آن منظره ی رو به دریای اژه دارند. این هتل دارای مرکز اسپا، امکانات ورزشی و استخر روباز همراه با تراس آفتاب است. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران هستند.

هر یک از اتاق های هتل، بزرگ و مدرن هستند و بالکن، تهویه ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال دارند. اتاق هایی که منظره ای از دریا ندارند، چشم انداز کوش آداسی دارند. حمام های خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان عرضه می شود.

امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا و ماساژ ارائه می شود. تنیس، تنیس روی میز و میز بیلیارد نیز ارائه می شود. بخش پذیرش 24 ساعته می تواند برای شما ماشین کرایه کند و یا در رزرو بلیط و تور شما را یاری رساند.

ویرانه های باستانی افسس در حدود 18 دقیقه ای هتل پانوراما هیل قرار دارد. ترانسفر فرودگاهی می تواند در صورت درخواست تنظیم شود. فرودگاه ازمیر، در فاصله 79 کیلومتری هتل می باشد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر کوش آداسی را دارند می توانند هتل پانوراما هیل را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر کوش آداسی را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: