هتل رامادا پلازا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رامادا پلازا یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه مدیترانه ای ترکیه می باشد که با محله قدیمی مارینا تنها یک کیلومتر و تا منطقه تاریخی کالیچی 700 متر فاصله دارد. این هتل ساحلی دارای مرکز اسپا و استخر و اتاق هایی با نما به سوی دریا یا کوهستان دارد.

تمامی اتاق های هتل رامادا پلازا مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون LCD همراه با کانال های ماهواره ای، میز کار و بالکن اختصاصی هستند. اتاق هایی که برای ماه عسل تعبیه شده اند دارای جکوزی نیز هستند.

مرکز اسپای این هتل انواع خدمات را ارائه می دهد که شامل یک سالن بدنسازی مجهز، سونا، حمام ترکی و انواع خدمات ماساژ می شود.

فرودگاه آنتالیا کمتر از یک کیلومتر از این هتل فاصله دارد. پارکینگ هتل رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. آنتالیا برای افرادی که به خرید کردن، ساحل و شهر تاریخی علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. 

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل رامادا پلازا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: