میراژ پارک ریزورت
نوشته شده توسط : آدراپانا

میراژ پارک ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در گوینوک واقع شده و توسط کوه های توروس و دریای مدیترانه و همچنین درختان کاج و نارنجستان احاطه شده است و بیش از 110 هزار متر مربع مساحت دارد. این هتل 4 استخر شنا، مرکز اسپا، حمام ترکی، اتاق بخار و سونا دارد.

اتاق های نورانی هتل میراژ پارک دارای پنجره های کف تا سقف کشیده شده، گاو صندوق و تلویزیون ماهواره ای LED دارد. همچنین می توانید تهویه ی مطبوع، مینی بار که روزانه شارژ می شود، بالکن و حمام اختصاصی همراه با دوش را پیدا کنید.

مرکز اسپای هتل ماساژهای مختلفی را برای آرامش فراهم می کند. از تنیس روی میز، مینی گلف و والیبال ساحلی تا بسکتبال برای مهمانان ورزشی فراهم شده است. باشگاه کودکان نیز برای مهمانان کم سن و سال تر در دسترس است.

مرکز شهر کمر تنها 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا در 45 کیلومتری هتل قرار گرفته و پارکینگ رایگان نیز در آن ارائه شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند میراژ پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: میراژ پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: