هتل شروود بریزز ریزورت
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل شروود بریزز ریزورت یک هتل 5 ستاره لوکس است که کنار دریا واقع شده و یک ساحل ماسه ای همراه با یک بندرگاه دارد. این هتل دارای استخرهای شنای روباز، سرسره آب، سونا و حمام ترکی می باشد. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

هتل شروود دارای 449 اتاق های روشن و تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و مینیبار است. تمام اتاق ها دارای یک بالکن هستند.

این هتل خدماتی فوق العاده مانند سرو غذا را در 5 رستوران و نوشیدنی های انتخابی ارائه می دهد. شما می توانید از غذاهای ترکی و ایتالیایی در رستوران های منو دار و غیر سلف سرویس لذت ببرید. کافه بارها در طول روز انواع مختلفی از نوشیدنی ها را سرو می کنند.

2 زمین تنیس در فضای باز وجود دارد و یک باشگاه بدنسازی همراه با تجهیزات قلب و عروق در هتل در نظر گرفته شده است. همچنین می توانید از استخر سرپوشیده نیز لذت ببرید.

هتل شروود بریزز ریزورت

برای ریلکس شدن می توانید از مرکز اسپا و خدمات ماساژ استفاده کنید. برای کودکان زمین بازی و کلوب تفریحی ‏وجود دارد، امکان کرایه دوچرخه و یا ماشین نیز وجود دارد. برای راحت تر شدن کار مسافران در این هتل یک فروشگاه از ‏انواع لوازم و یک سالن آرایش نیز موجود است. خدمات واکس کفش، خشکشویی و اتوشویی نیز ارائه می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل شروود بریزز ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل شروود بریزز ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: