هتل الا کوالیتی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الا کوالیتی یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه ی بلک می باشد. این هتل در کنار ساحل واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی 270  متری می باشد که یک اسکله نیز دارد. هتل امکاناتی چون 15 زمین گلف، حمام ترکی، استخرهای روباز، سرسره های آبی، سونا و خدمات اسپا را ارائه می دهد.

اتاق های هتل با دکوراسیون مدرن و عثمانی تزئین شده و اتاق هایش شامل تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و یک بالکن هستند و همه ی آنها دارای چشم اندازی از باغ و یا دریا می باشند. اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها موجود بوده و برخی از آنها نیز مجهز به حمام آبگرم هستند.

هتل الا کوالیتی

اسپا و مرکز سلامتی هتل خدمات مراقبت از صورت و بدن را به همراه درمان های مختلف و انواع ماساژها ارائه می دهد. یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز در این هتل وجود دارد. برای مهمانان جوان تر نیز یک باشگاه کوچک در دسترس است.

هتل الا کوالیتی یک مرکزی به نام Q City را بازگشایی کرده است که یک مرکز آموزشی و سرگرمی جدید می باشد و در آن کودکان می توانند حرفه های مختلف را بیاموزند. آموزش از طریق سرگرمی بسیار مفید است.

هر منطقه دارای سناریوی خاصی است و مربیان واجد شرایط اطمینان حاصل می کنند که ذهن هر کودک را درگیر می کند، چیزی جدید به آنها می آموزد و ترجیح آنها برای شغل آینده شان را شکل می دهد.

خدمات نگه داری کودک و یا قدم زدن با کودک را می توان براساس درخواست شما در اختیار شما گذاشت ولی نیاز به پرداخت هزینه اضافی می باشد. رخت خواب های کودک، وان حمام نوزاد و صندلی های غذا با غذا به صورت رایگان ارائه می شوند. دیگر امکانات کودک شامل گرم کننده بطری و مخلوط کننده غذا برای تسهیل آماده سازی غذا کودکتان موجود می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل الا کوالیتی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: