هتل بایا لارا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بایا لارا یک هتل 5 ستاره است که در ساحل زیبای دریای مدیترانه و در منطقه لارای آنتالیا واقع شده است. این هتل بزرگ امکانات تفریحی مانند استخرهای بزرگ در فضای باز، آکوا پارک با 3 سرسره و استخر سرپوشیده را ارئه می دهد. امکانات اسپا و ورزشی در دسترس هستند.

اتاق های هتل بایا لارا شامل اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه ی مطبوع و پنجره های بزرگ کف تا سقف کشده شده، می باشند. سشوار، مینیبار و کتری برقی نیز ارائه می شود. حمام اختصاصی با سشوار و دوش مجزا و حوله حمام در نظر گرفته شده است.

رستوران بایا صبحانه، میان وعده صبح، نهار، شام و میان وعده های نیمه شب، همگی را به سبک سرو سرویس ارائه می کند. رستوران های غیر سلف سرویس با غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکیه ای نیز در دسترس هستند، و نیاز به رزرو دارند. کافه بارها و میان وعده فروشی های هتل در گوشه و اطراف هتل پراکنده اند.

فرودگاه آنتالیا تنها 15 کیلومتر از هتل بایا لارا فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 9.4 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل بایا لارا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: