هتل ریکسوس سان گیت
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ریکسوس سان گیت یک هتل 5 ستاره آنتالیا است که با مساحتی به وسعت 250 هزار متر بر روی خلیج آنتالیا قرار گرفته و تنها 1 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. این هتل 720 متر ساحل شنی اختصاصی دارد.

اتاق های هتل همگی لوکس می باشند و بالکن خصوصی دارند. تلویزیون، میز کار، یخچال، حوله و کفش راحتی نیز در تمام اتاق ها تعبیه شده اند. مرکز آنتالیا با موزه ی باستان شناسی معروف آن و دروازه ی عظیم هادریانوس با ماشین حدود 35 دقیقه تا هتل فاصله دارند.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن ورزش، زمین تنیس و زمین بازی بولینگ چهار لاینی اشاره کرد. یک پارک آبی هم در فضای هتل قرار گرفته است. مجموعه ای از فعالیت های ریلکسیشین همانند ماساژ صورت، بدن و آب درمانی هم در دسترس است. هتل رکسوس سان گیت دارای 10 استخر شنا و 2 پارک آبی (یکی مخصوص کودکان) است.

هتل ریکسوس سان گت 3 رستوران سلف سرویس و 9 رستوران با منوی سفارشی دارد که غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و چینی سرو می کنند. تعدادی کافه، کلوپ رقص و سرگرمی های دیگر هم در آن فراهم شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل ریکسوس سان گیت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس سان گیت ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: