هتل گرانادا لاکچری بلک
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرانادا لاکچری بلک یک هتل 5 ستاره واقع در بلک و منطقه ی مدیترانه می باشد. این هتل تا پارک آبی و دلفیناریوم تروی تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در هتل گرانادا موجود می باشد. مهمانان هتل می توانند از مرکز اسپا برای ریلکس کردن استفاده کنند. پارکینگ هتل رایگان است و اینترنت بی سیم نیز در سرتاسر هتل در دسترس است.

همه ی اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، گاو صندوق و مینی بار هستند. شما می توانید از هوای تازه ی مدیترانه ای در بالکن لذت ببرید. حمام خصوصی با دوش نیز برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

هتل گرانادا گزینه های مختلفی برای صرف غذا دارد. یک رستوران غیر سلف سرو سرویس با منوی مخصوص در هتل وجود دارد و یک رستوران نیز در سبک سلف سرویس غذا ارائه می کند. شما می توانید نوشیدنی های پرطرفدار خود را در کافه بار امتحان کنید. کافه بار دیگری نیز وجود دارد که میان وعده ارائه می دهد.

علاقه مندان به تفریحات ورزشی نظیر تنیس نیز می توانند در سالن تفریحی هتل به بازی های تنیس روی میز و دارت بپردازند. برای کودکان نیز کلوپ بازی و فعالیت های مختص کودکان وجود دارد. یک مرکز سلامتی و اسپا در هتل تعبیه شده که سونا و حمام سنتی دارد و انواع خدمات ماساژ را ارائه می دهد.

نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که 33.95 کیلومتر از هتل فاصله دارد. امکان کرایه کردن ماشین وجود دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل گرانادا لاکچری بلک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: