هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر یک هتل 5 ستاره است که در 1.1 کیلومتری مرکز خرید جواهر و 3.8 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز و باشگاه بدنسازی همراه با تردمیل است. اتاق های آن دارای تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان می باشند. هتل یک ترانسفر را ساعتی به میدان تکسیم و مرکز خرید جواهر می فرستد.

همه ی اتاقهای هتل بزرگ و وسیع، دارای سیستم تهویه ی مطبوع هستند و تلویزیون ماهواره ای، یک سالن با یک میز کار و مبل های بزرگ راحتی را دارا هستند. لوازم جانبی مانند دمپایی برای هر حمام خصوصی ارائه می شود.

رستوران Deliz صبحانه سرو سرویس غنی را به مهمانان ارائه می دهد. در سالن لابی، انتخاب گستره ای بین قهوه ایتالیایی و خوراکی های خانگی دارید و اینجا مناسب ترین مکان برای ملاقات هاست. مهمانان می توانند، غذاهای مدیترانه ای و ترکی در رستوران پیشرفته سلطان با دکوراسیون عالی اش، میل نمایند و یا با یک نوشیدنی تازه در تراس از منظره لذت ببرند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: