هتل گرند اوزتانیک
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند اوزتانیک یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان تکسیم استانبول می باشد. این هتل اتاق هایی با دسترسی به اینترنت رایگان و تلویزیون ال سی دی را ارائه می دهد و فقط 5 دقیقه پیاده تا خیابان استقلال پر جنب و جوش فاصله دارد. از امکانات تفریحی هتل می تواند باشگاه سلامت را نام برد.

شما می توانید روز خود را با یک صبحانه سرو سرویس در رستوران ماندو شروع کنید. منوی مخصوص نیز برای ناهار و شام در دسترس است. ناهار بسته بندی شده و یا صبحانه در رختخواب می تواند براساس درخواست شما تنظیم شود. مهمانان می توانند از کیک، کوکی ها و انواع بستنی ها درلابی هتل لذت ببرند.

کارکنان هتل می توانند گشت شهری را برای مهمانان رزرو نمایند. کاخ دلمه باغچه در فاصله 1.3 کیلومتری آن قرار گرفته است. سالن کنسرت Cemal Resit Rey، سالن تئاتر هالودون، مرکز کنگره استانبول و مرکز کنگره لطفی کردار در فاصله 2 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر از هتل فاصله دارد، در حالی که فرودگاه استانبول در 50 کیلومتری آن است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور استانبول، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گرند اوزتانیک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل گرند اوزتانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: