هتل لا ویلا یک هتل 3 ستاره تاپ می باشد که تنها 250 متر تا میدان تکسیم و متروی تکسیم فاصله دارد. مرکز کنوانسیون لطفی کردار استانبول در 10 دقیقه ای هتل قرار گرفته است. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد.

اتاق های هتل دارای کفپوش چوبی بلوطی هستند و تهویه مطبوع و تخت خواب های آنتی باکتریال به همراه بالشت های متنوع و پری را دارا هستند. پنجره های اتاق به زیبایی و خاص طراحی شده اند و عایق صدا نیز هستند و پرده ها کاملا نور را پوشش می دهند.

هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت، مینیبار و جای شارژ آی پد است. حمام اختصاصی، دوش بارانی و محصولات آرایشی مولتون براون نیز تعبیه شده است.

مهمانان می توانند به راحتی از طریق مترو به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول دسترسی پیدا کنند. خیابان استقلال پر جنب و جوش با کافه ها، رستوران ها و مغازه هایش تنها 3 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل لا ویلا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.