هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه بایرام پاشا می باشد. نام دیگر این هتل، هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن نیز می باشد. اتاق های لوکس اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهند. این هتل شامل سالن استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز فصلی، سالن بدنسازی و مرکز آبگرم با حمام ترکی می باشد. پارکینگ رایگان نیز در هتل موجود می باشد.

روز خود را در رستوران الستا شروع کنید و از غذای گرم و سرد صبحانه سرو سرویس صبحانه یکی را انتخاب کنید و یک قهوه یا چای تازه بنوشید. رستوران ترکی Hasır واقع در طبقه 17 هتل، غذاهای محبوب آناتولی همراه با منظره ی پانورامایی از شهر را ارائه می دهد. کافی شاپ تایتانیک در تمام طول روز، برای لذت بردن از نوشیدنی ها، غذاهای سبک و چای بعد از ظهر باز است.

مرکز سلامتی هتل با سقف شیشه ای، استخر سرپوشیده و سونا ارائه می دهد. هم چنین برای ریلکس کردن خدمات ماساژ را می توانید انتخاب کنید.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: