هتل هالیدی این شیشلی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل هالیدی این شیشلی، یک هتل 5 ستاره واقع در استانبول است. این هتل تنها چند دقیقه تا میدان سرزنده تکسیم و مرکز خرید Nisantasi فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل با دستگاه تهویه ی مطبوع تجهیز شده اند.

حمام و اسپای تعبیه شده در این هتل خدماتی اساسی و مهم را ارائه می دهند. اینترنت وای فای رایگان هم در تمام قسمت های این هتل قابل دسترسی است.

تمامی اتاق ها به زیبایی طراحی شده اند و از مبلمان چوبی تیره همراه با کفپوش چوبی در تزیین آن استفاده کرده اند. در هر اتاق یک کاناپه راحتی هم قرار داده شده است. تلویزیون ماهوارهای صفحه تخت و مینیبار از دیگر خدمات موجود در اتاق های هتل می باشد.

رستوران دکو غذاهای محلی و بین المللی را در فضای شیک ارائه می دهد. مشروبات الکلی محلی، شراب و آبجو در بار طبقه ی بالایی سرو می شود که منظره ای از 360 درجه از شهر را به رخ می کشد.

پارکینگ رایگان برای راحتی مهمانان ارائه می شود. باشگاه بندسازی هم در خدمت مسافران و مهمانان تور استانبول می باشد. شما می توانید در صورت تمایل و برای ریلکس کردن در طول تور استانبول، از ماساژ استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید که هزینه ی اضافی آن را باید بپردازید.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هالیدی این شیشلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: