هتل اوز یاووز یک هتل 2 ستاره واقع در استانبول است که 360 متر از ایستگاه تراموای Pazartekke و 310 متر از ایستگاه متروباس توپکاپی فاصله دارد. این هتل دارای موقعیت مکانی عالی، سیستم تهویه ی مطبوع، بخش پذیرش 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت و کانال های ماهواره ای و همچنین تلفن هستند. حمام های اختصاصی موجود در هر اتاق دارای دوش، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی می باشند. تمامی وسایل اتاق با اوزون تمیز و ضدعفونی می شود.

ایستگاه اتوبوس تا هتل تنها 1 دقیقه فاصله دارد که دسترسی ساده را به مناطق بشیکتاش، تکسیم، کادی کوی و ... به مهمانان ارائه می کند. بازار بزرگ، مسجد آبی، قصر توپکاپی و مسجد ایاصوفیه حدود 5 کیلومتر و میدان تکسیم 8.6 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه به هتل آتاتورک نام دارد که در فاصله ی 13 کیلومتری هتل قرار گرفته است. ترانسفر فرودگاهی بر اساس درخواست مسافران رزرو خواهد شد ولی نیاز به پرداخت هزینه ی اضافی دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل اوز یاووز را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.