هتل رامادا سوییتس شیشلی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رامادا سوییتس شیشلی یک هتل 4 ستاره واقع در استانبول است که تنها 1.5 مایل از خیابان معروف و پر از فروشگاه نیشانتاشی فاصله دارد، این خیابان پر است از کافه، رستوران و مغازه های لوکس و برند. این هتل اینترنت وای فای پرسرعت را در دسترس مهمانان قرار داده است. شما می توانید به خود در مرکز سلامتی و اسپای هتل با ماساژ آرامش بخش مانند ماساژ پزشکی، ماساژ بالی و ماساژ سنگ های گرم، آرامش ببخشید.

بهترین گزینه برای آغاز روز، صبحانه ی سرو سرویس و متنوع هتل می باشد.

تمامی اتاق های این هتل، غیر قابل سیگار کشیدن هستند و سیستم تهویه ی مطبوع دارند. تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق سایز ماهواره ای، مینی بار و خدمات اتو کردن نیز در اتاق ها موجود است. دوش، حمام خصوصی، سشوار، حوله و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان نیز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است.

در رستوران MED انواع غذاها سرو می شود. اسنک، نوشیدنی و میان وعده ها در بار هتل در دسترس است. رستوران های فست فود و رستوران های سنتی در اطراف هتل نیز وجود دارند.

اتاق جلسه 110 متر مربعی همراه با تراس 90 متر مربعی در دسترس است. مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی هتل تمرین کنند و پس از اتمام یک ماساژ ریلکس کننده(با پرداخت هزینه اضافی) دریافت نمایند. خدمات شست و شو و اتوشویی نیز در دسترس هستند. بخش پذیرش، 24 ساعته در هتل خدمات رسانی می کند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل رامادا سوییتس شیشلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: