4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو
نوشته شده توسط : آدراپانا

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شاید هیچ گردشگری در روسیه، به دلیل سردی هوا، به آب بازی و یا استخر فکر هم نکند. ولی اگر محیط، سرپوشیده و بسیار مهیج باشد چطور؟ پارک های آبی از جمله مکان های بسیار جذاب هستند که بسیار مورد علاقه ی گردشگران، حتی گردشگران تور روسیه بوده اند. پارک های آبی شهر مسکو، امکاناتی فوق العاده دارد که آنها را مهیج ترین پارک های آبی مسکو ساخته است. لیست این چهار پارک به شرح زیر است. در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: مراکز تفریحی سن پترزبورگ مناسب برای کودکان


پارک آبی کوا کوا در مسکو (kva kva)

پارک آبی کوا کوا kva kva مسکو گرچه بهترین پارک آبی برای بزرگسالان نیست اما مکانی فوق العاده هیجان انگیز برای فرزندانتان خواهد بود و آنها در این مکان از بازی لذت می برند و لحظات تکرار نشدنی خواهند داشت. پارک آبی کوا کوا kva kva مکانی بسیار عالی برای خوشگذرانی و تعطیلاتی فراموش نشدنی با دوستانتان است؛ لحظات عالی را خواهید داشت.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

استخر موج پارک آبی کوا کوا استخری بزرگ است که امواج اقیانوس در آن شبیه سازی شده اند و هر بیننده و شناگری را تحت تاثیر قرار می دهد. همه چیز کاملا طبیعی جلوه می کند حتی صدای امواج.

کودکان و بزرگسالان می توانند در آن شنا کنند و ساعت ها لذت ببرند. چیزی که در اینجا پایانی ندارد خنده و شادی است که یک دقیقه متوقف نمی شود. در گوشه ای از این استخر آبشاری زیبا دیده می شود که زیبایی و جذابیت پارک را دو چندان کرده است.

در گوشه ای از پارک کوا کوا شهری منحصر بفرد برای کودکان ۳ تا ۸ سال طراحی شده که واقعا سرگرم کننده و در عین حال امن است. بچه ها می توانند در این قسمت توپ بازی و آب بازی کنند و از سرسره لذت ببرند؛ حتی یک آبشار و تاب هم دارد. شهری کوچک که کودکان هرکز از بازی در آن خسته نمی شوند. یک استخر ویژه کودکان نیز وجود دارد که سطح آب آن بسیار پایین است و می توانند به راحتی و با خیالی آسوده در آن جست و خیز کنند و از آب بازی لذت ببرند.

اسلاید چند نفره، این اسلاید گزینه ای فوق العاده برای خانواده ها و کمپین های بزرگ است. دارای چهار ردیف مجزا که می توانند با سرعتی باور نکردنی سواری کنند و با هم مسابقه دهند. این اسلاید ۳۹ متر است.

اسلاید خانواده، اسلایدی شگفت انگیز که شکوه آن به همراه ستون های سنگی و جکوزی دو چندان شده است. قطعا برای شما و همسرتان تجربه ای بیاد ماندنی خواهد بود. این اسلاید برای کودکان بالای ۸ سال و بزرگسالان طراحی شده و فوق العاده زیباست. اگر شنا بلد نیستید مربی شنا همواره در آنجا حاضر است و از آموزش به شما یا کودکانتان خوشحال خواهد شد.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شما می توانید از وسایل شنا و جلیقه های نجات پارک آبی کوا کوا استفاده کنید. همچنین دارای قفسه هایی جهت نگهداری وسایل شماست که می توانید وسایلتان را آنجا بگذارید.

اطلاعات پارک آبی کوا کوا

تلفن تماس: +۷ ۴۹۵ ۷۸۹ ۶۹۱۸

آدرس پارک آبی کوا کوا روسیه: XL Torgovyy Tsentr, Kommunisticheskaya ul., ۱, Mytishchi, Moskovskaya oblast’, روسیه، ۱۴۱۰۱۱

وبسایت: http://kva-kva.ru

پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو

پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو یکی از محبوب ترین پارک­های آبی مسکو است. یک پارک آبی فوق العاده و بزرگ که برای تفریح و سرگرمی و آبگرم درمانی طراحی شده است. یکی از هیجان انگیزترین بخش پارک کارائیب ” سیاه چاله” است. اگر مرد جنگ هستید در این قسمت می توانید اوج هیجان و لذت را تجربه کنید؛ مخصوص کسانی است که نترس اند و آماده برای صحنه های مهیج و رعب آور.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

افراد مبتدی می توانند از قسمت سقوط آزاد استفاده کنند که واقعا فوق العاده و هیجان انگیز است. این پارک آبی حتی شهر دزدان دریایی مخصوص کودکان هم دارد. همچنین دارای انواع حمام های بخار از ترکی و ژاپنی گرفته تا فنلاندی و روسی است؛ و مژده به خانم هایی که دوست دارند کل روز را از مراقبت های زیبایی استفاده کنند قطعا از کارائیب لذت خواهید برد چرا که مجرب ترین تیم مشاوره و خدمات زیبایی را دارد. علاوه بر این آبگرم درمانی، سالن زیبایی و سلامتی و انواع مختلفی از ماساژ در انتظار شماست.

جای تعجب نیست که اگر می گویند آسمان هم به زمین بیاید کارائیب، کارائیب است. شن و ماسه های سفید، آب زلال و شفاف یک آخر هفته فوق العاده. بی دلیل نیست که مسافران از سراسر جهان تنها برای دیدن این پارک آبی به روسیه سفر می کنند. کارائیب یک تکه از بهشت است. همه چیز برای لذت بردن مهیا است. این مکان دارای استخر شنا هم برای کودکان و هم بزرگسالان است. کودکان شما می توانند در کنارتان شنا کنند و آخر هفته فراموش نشدنی را با فرزندانتان بگذرانید. یک آخر هفته بی نظیر، شیرجه فراموش نشدنی، آسایش و راحتی در ساحل کارائیب.

در صورتی که کودک شما هنوز شنا بلد نیست یا از آب می ترسد مربیان شنا به آنها کمک می کنند تا شنا یاد بگیرند. واترپارک مسکو دارای مرکز آموزش ژیمناستیک و تمرینات مناسب برای کودکان و نوجوانان است و فرصتی را فراهم می سازد تا کودکان بتوانند به راحتی شنا یاد بگیرند.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

یکی از هیجان انگیزترین بخش های پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو اسلاید آب، استخر و به ویژه سرسره آبی است. شما در پیچ و خم های شدید آن احساس رانندگی واقعی می کنید. سرسره آبی سقوط آزاد برای کودکان راحت تر و امن تر است چرا که این مکان دارای سرسره آبی هم برای کودکان و بزرگسالان است. سرسره ابی سیاه چاله مخصوص بزرگسالان و کسانی که دل و جرات دارند و از کارهای هیجان انگیز لذت می برند است. مانند تونلی تاریک است که شما در پیچ و خم های آن با سرعت زیاد پرت می شوید و در یک کلام می توان گفت فوق العاده است.

از دیگر امکانات این پارک آبی می توان به حمام و سونا اشاره کرد. با یک بار حمام سونا در این پارک تمام خستگی ها از تن شما بیرون می رود. بعد از آن یک وعده غذایی خوشمزه در کافه داخل پارک می چسبد. شما می توانید از هر نوع حمام بخار ترکی، روسی، فنلاندی و یا ژاپنی استفاده کنید. این پارک آبی علاوه بر استخر، سرسره، کافه، حمام و سونا، دارای باشگاهی مجهز است که شما می توانید بدنسازی نیز کنید؛ باشگاه بدنسازی پارک آبی کارائیب یکی از بهترین و محبوب ترین باشگاه های ورزشی مسکو است.

اطلاعات پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو

سایت پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: https://karibiya.ru/

تلفن پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: +۷ ۴۹۵ ۷۸۰ ۶۷۹۷

یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است

آدرس پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: روسیه ، مسکو ، Zelenyy prospekt, ۱۰B

پارک آبی مورئون مسکو

مورئون Moreon، بزرگ ترین پارک آبی مسکو با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، دارای استخرهای شنا، آبشار، سرسره و سرویس بهداشتی است. این پارک، هیجان انگیزترین پارک آبی کودکان و بزرگسالان مسکو به شمار می رود که کودکان به شدت به آن علاقه دارند. برای بزرگسالان امکاناتی نظیر سونا، حمام بخار،  اتاق یخ محیا می باشد. حمام سونا این پارک بسیار معروف است. علاوه بر این دارای استخر موج سواری با آب گرم دریاست. همیشه تور روسیه و مسکو به عنوان یک تور تفریحی و دیدنی تلقی شده است.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

پارک آبی فوق العاده و بی نظیر مورئون، آبشاری هیجان انگیز دارد که هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند؛ به طوری که پرطرفدارترین پارک آبی مسکو شناخته می شود و در حال حاضر بزرگترین پارک آبی سرپوشیده مسکو است.

مورئون یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین پارک آبی ها در جهان است. کودکان به این پارک بسیار علاقه دارند و حتی اگر یک روز کامل نیز بازی کنند باز خسته نخواهند شد.

این مکان یکی از بهترین پارک های آبی در مسکو است و هر آنچه که شما برای یک روز سرگرم کننده و لذت بخش در کنار خانواده تان نیاز دارید مهیاست: موج سواری، اسلاید های آبی، حمام حرارتی. شما می توانید ساعت ها در کنار فرزندانتان بازی کنید و لذت ببرید یا بر روی شن های ساحلی استراحت کنید. از مرکز تناسب اندام، آبگرم درمانی یا سالن بولینگ استفاده کنید و سرگرم شوید.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

همچنین این پارک دارای چندین رستوران و کافه است و یکی از فوق العاده ترین مکان ها برای برگزاری جشن تولد به خصوص برای کودکانتان است.

اطلاعات پارک آبی مورئون مسکو

آدرس: Golubinskaya St, ۱۶, Moscow ۱۱۷۵۷۴, Russia

تلفن: +۷ ۴۹۵ ۳۷۴ ۵۳۳۵

پارک آبی فانتزی مسکو

پارک آبی فانتزی روسیه، یکی از فوق العاده ترین آکوا پارک های مسکو برای تمامی سلیقه ها که دارای استخر ها، برنامه های تفریحی برای کلیه سنین است.

هم سرگرمی سالم برای کودکان و هم سرگرمی های فوق العاده هیجانی برای بزرگسالان وجود دارد. اسلاید بارکودا یکی از بزرگترین اسلاید های آبی مسکو در این واترپارک قرار دارد که واقعا شگفت انگیز است و شما را به وجد می آورد. اسلاید ژاپنی این پارک نیز برای کسانی است که به دنبال هیجان هستند. این اسلاید در ارتفاع ۱۱ متری قرار دارد و فوق العاده مهیج است. یک اسلاید امن نیز برای خانواده ها دارد که کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

استخر بلغارستانی مخصوص شناست و بسیار آرامش بخش است. شما می توانید از جکوزی نیز استفاده کنید. در استخر موج شما می توانید صدای امواج دریا را به وضوح بشنوید. استخر مخصوص کودکان برای کودکان ۳ ساله نیز وجود دارد که سطح آب آن بسیار پایین است و کودک شما می توانید با خیال راحت در آن بازی کند. بزرگسالان قطعا از سونای این پارک خسته نخواهند شد. ماندن در سونا، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد و باعث افزایش گردش خون شده و منافذ پوست را باز می کند. خانم هایی که دوست دارند پوستی شفاف و روشن داشته باشند حتما از سونا استفاده کنند.

کشتی قدیمی ” کالیپسو ” شما را به حال و هوای فیلم های دزدان دریایی می برد. در اطراف کشتی شما می توانید غذاهای خوشمزه و نوشیدنی سفارش دهید. یک منوی ویژه نیز برای کودکان دارد.

این کافه نیز مخصوص کودکان است دیوارها و فضای کافه با نقوش زیبا، کاشی های رنگی و درخت نخل تزئین شده اند. در این کافه شما می توانید انواع سوپ های معطر، انواع سوپ سبزیجات، مرغ ترد، پیتزا و بستنی های خوشمزه و کیک و شیرینی را سفارش دهید. این کافه شیرینی فروشی هم دارد که مطمعنا کودک شما راضی خواهد بود.

واتر پارک فانتزی مکانی بی نظیر برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. کودکان شما در آنجا خسته نمی شوند علاوه بر شنا، سونا و ورزش های آبی اگر شما می خواهید جشن تولد کودکتان را در جایی فوق العاده خاص بگیرید؛ ما این مکان را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای فضایی باز مخصوص بازی، فضای مخصوص برگزاری جشن و برنامه های انیمیشنی است.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شما می توانید انواع بازی های کامپیوتری و ویدئویی، اسب سواری و غیره را در این پارک تجربه کنید. پارک آبی فانتزی در نزدیکی مترو مارینو مسکو قرار دارد. این واتر پارک دارای سالن ضیافتی بزرگ برای ۳۰۰ -۶۰۰ نفر است. این پارک یکی از بهترن مکان هایی است که شما می توانید کل روز را با دوستانتان و خانواده تان خوش بگذرانید و تفریح کنید.

حتی اگر شما می خواهید مراسم ازدواجتان را جشن بگیرید پارک آبی فانتزی روسیه امکانات کامل، خدمات و تشریفات مجالس، گل آرایی و چیدمان سالن، خواننده و هر آنچه برای یک مهمانی رویایی انتظارش را دارید برایتان فراهم می سازد. بسته به نوع جشن شما سالن مجهز به نورپردازی و موسیقی و تجهیزات فیلم برداری عالی تزئین می شود.

اطلاعات پارک آبی فانتزی مسکو

آدرس سایت: http://fpark.ru

شماره تلفن: +۷ ۹۶۲ ۹۱۲ ۸۷۲۱ و +۷ ۴۹۵ ۶۴۱ ۳۴۵۱

آدرس: Lyublinskaya ul., ۱۰۰, Moskva, روسیه، ۱۰۹۶۵۲





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: