دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه
نوشته شده توسط : آدراپانا

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

آخرین بازی گروهی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، در مقابل تیم پرتغال و در ورزشگاه شهر سارانسک برگزار می شود. هرچند که دیدن خود بازی تیم ملی بسیار هیجان انگیز است، اما داشتن یک برنامه خوب و کامل می تواند هزینه سفر با تور ارزان روسیه را به خاطراتی با ارزش تبدیل کند. در ادامه با آدراپانا همراه باشید تا با دیدنی های سارانسک آشنا شویم.


مطالب مرتبط: بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟


کشور پهناور روسیه از آن دسته مقاصد گردشگری است که باید از قبل سفر برنامه ریزی داشته باشید. چه با تور جام جهانی و چه با تور روسیه ی آدراپانا سفر می کنید، باید برای خود برنامه ای کامل و از پیش تعیین شده داشته باشید تا بهترین استفاده را از زمان و پول خود کرده باشید.

اصولا بهترین راه برنامه ریزی سفر کمک گرفتن از تورهای روسیه است که با برنامه های فیکس شده اش، شما را در سفرتان کمک شایانی خواهند کرد. آژانس آدراپانا هم با برگزاری تورهای روسیه همراه با بازدیدهای مکان های دیدنی، در خدمت مسافران عزیز خواهد بود.

با توجه به این که شهر سارانسک، همانند دیگر شهرهای بزرگ روسیه، چندان از نظر گردشگری شناخته شده نیست، نیاز به معرفی دارد. در ادامه به معرفی دیدنی های سارانسک می پردازیم.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

موزه در سارانسک روسیه

به سمت Kommunisticheskaya Ulitsa بروید تا به موزه هنرهای تجسمی موردویان ارزیا برسید. در این موزه مجسمه هایی از آثار ارزیا و نقاشی هایی از Fedot Sychkov که هر دو در جمهوری موردویا زاده شده اند به نمایش گذاشته شده است. شما برای تماشای کامل این موزه که 1500 اثر هنری را در خود جا داده است حداقل 1 ساعت زمان احتیاج دارید.

  • آدرس: خیابان Kommunisticheskaya Ulitsa شماره 61

  • آدرس سایت: http://erzia-museum.ru/ru

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

تفریحات خانوادگی

موز مردم شناسی در سارانسک روسیه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر پذیرای شماست، در فاصله ای 9 کیلومتری از شهر و در روستای Staraya Terizmorga قرار دارد. این موزه که در فضای باز قرار دارد و مردم روستا همیشه لباس های محلی به تن دارند که جاذبه ای فوق العاده ای برای تماشا خواهد بود. در این مجموعه حمام وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و بعد از یک حمام گرم از خوراکی های معروف این منطقه لذت ببرید.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

جاذبه های مذهبی در سارانسک

عبادتگاه آلکساندر نوسکی در کنار کلیسای بزرگ شهر عبادتگاه آلکساندر نوسکی قرارگرفته است که در سال سال 2000 به عنوان یادبود کشته های شهر در جنگ و بلایای طبیعی ساخته شده است. گنبد 6 وجهی این سازه که با آجر های سرخ ساخته شده مشخصه خوبی است که در زیاد دنبالش نگردیم.

در کنار این سازه یادبود Patriarch Nikon قرار دارد که فعالیت های خاص نیکون رو معرفی و یاد آوری کند و در کنار اینها هم نماد اصلی شهر ایستاده است، جایی که همه اهالی شهر با آن حتما یک عکس دارند.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

اماکن تاریخی در سارانسک

از نمادهای اصلی شهر دور نشوید و تنها سر خود را بچرخانید تا کلیسای جامع تئودور اوشاکوف دوست داشتنی را بیابید. رنگ آبی آسمانی و در ترکیب با رنگ های طلایی و سفید برفی آنچنان چشم گیر است که ساعت ها وقت میخواد تا بشود از آن ها دل برید. این کلیسا که 62 متر ارتفاع دارد بین سالهای 2002 تا 2004 ساخته شده و به سبک معماری سنتی روسی است. ناقوس های این عمارت هرکدام 6 تن وزن دارد.

در کنار این کلیسای زیبا مقبره دریادارن و سلحشوران این سرزمین را هم می توانید بازدید کنید. در ضمن برای بازدید از این مجموعه محدودیت زمانی خاصی وجود ندارد.

آدرس سایت: http://www.sobor-ushakova.ru

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

فضای باز در سارانسک

سارانسک شهر فواره ها و آب نماها است. مردم شهر هم علاقه زیادی به تماشا فواره ها و وقت گذرانی در کنار این سازه ها دارند. با حضور در محوطه این آب نما می توانید فواره هایی را تماشا کنید که از سال 1980 فعال هستند و از قرن 17 میلادی این منطقه را به نام Moskovsky descent شناخته می شود.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

تفریحات شبانه در سارانسک

کافه رزماری به خاطر استیک و نوشیدنی های معروفش ارزش تماشا و وقت گذرانی را دارد. از آنجایی که مردم شهر همه این کافه دنج را دوست دارند، این کافه به نحوی وظیفه جور شبکه های مجازی این شهر را هم به دوش می کشد. هر آنقدر که دکور این کافه رستوران زیباست غذاهای آن هم بیاد ماندنی است. از ساعت 6 عصر به بعد هم قلیان در این کافه یرو می شود.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

هر چند که کوتاه است اما می تواند یک روز شما را در شهر سارانسک هدایت کند و خاطراتی تکرار نشدنی را یرای شما و همسفران تان بسازد.





:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: