تورهای ارزان روسیه با آژانس هواپیمایی آدراپانا
نوشته شده توسط : آدراپانا

تورهای ارزان روسیه با آژانس هواپیمایی آدراپانا

تور روسیه یکی از محبوب ترین تورها، میان ایرانیان است. اما علت این محبوبیت چیست؟ این کشور سردسیر، به ایران نزدیک است، صدور ویزا را آسان کرده است و هم پر است زیباترین جاذبه های تاریخی و تفریحی.

روسیه کشوری پهناور است و این پهناور بودن، تنوع فرهنگی بسیاری را در این کشور به وجود آورده است. روسیه با ۱۴ کشور مرز زمینی دارد و با بسیاری دیگر از کشورها نیز مرز دریایی دارد؛ این دلایل همان چیزهایی هستند که سفر با تور روسیه را برای مردم خیلی از کشورها راحت کرده است.

در روسیه می توانید از همه نوع جاذبه ی گردشگری لذت ببرید، از جاذبه های تاریخی و طبیعی گرفته تا متروهای زیر زمینی. زمانی که در متروهای روسیه قدم می زنید، شاید فراموش کنید که سوار قطار شوید و ساعت ها خیره به نقاشی های زیبای دیوار و سقف آنجا شوید.

در طول تور روسیه می‌توانید آبی‌ترین و پاک‌ترین آسمان عمرتان را ببینید، حیرت‌انگیزترین بناهای تاریخی را از نزدیک لمس کنید که وصفشان را فقط در کتاب‌های داستانی روسی و فیلم‌ها دیده‌اید و در آخر به جایی بروید که در شب‌هایش خورشید می‌تابد! وقتش رسیده به برنامه‌ی سفر با تور ارزان به روسیه فکر کنید.

همین حالا برای رزرو تور روسیه با مشاورین ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱

تور روسیه

کشور روسیه و به خصوص شهر مسکو در فهرست گران‌ترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد. ولی به یاد داشته باشید با رزرو بلیط ارزان و یا اقامت در هتلی ارزان و یا حتی هاستل، می توانید هزینه ها را به اندازه چشمگیری کاهش دهید.

برای روز پرواز خود بهتر است سه‌شنبه و چهارشنبه را انتخاب کنید، چراکه کرایه‌ها در پایین‌ترین حد خود هستند.

بهترین روز هر ماه برای رزرو پرواز هم، روز هفتم به بعد است. شرکت‌ها به طور کلی در پایان یا آغاز ماه حقوق کارمندان خود را می‌پردازند، پس در این زمان مردم فکر می‌کنند آنها می‌توانند به تعطیلات بروند.

جولای و نوامبر بهترین ماه‌های سال برای رزرو هواپیما است. در این دو ماه مردم تمایلی برای برنامه‌ریزی تعطیلی خود ندارند. پس آنها با کاهش تقاضا برای بلیط خود روبرو هستند و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

سپتامبر، بعد از تعطیلات تابستان، ژانویه، بعد از کریسمس و «جشن شکرگزاری» (Thanksgiving holidays) ماه‌هایی هستند که باید از سفر در آنها اجتناب کنید. البته باید شرایط آب و هوایی سرد روسیه را نیز در نظر گرفت.

با توجه به شرایط جغرافیایی که در کشور روسیه برقرار است، این کشور دارای آب و هوای متغیری است. در برخی نقاط یخبندان بوده ولی در نقاط دیگری از این کشور شرایط آب و هوایی مساعدی برقرار است.

آب و هوای بخش شمالی روسیه بسیار سرد است ولی در ناحیه جنوب غربی روسیه معتدل و نیمه مرطوب است. میانگین دمای روسیه در تابستان 32 درجه سانتی گراد است و در زمستان به -25 هم می رسد.

بهترین زمان سفر در تابستان، ماه های تیر و مرداد که گرمترین ماه های سال در این کشور هستند می باشد. زمستان‌های روسیه فوق‌العاده‌اند، روزهایی که برف جلوه‌ای فوق‌العاده به همه‌چیز می‌بخشد. روزهای پایانی اکتبر که برابر است با ماه مهر (بارش های اولیه برف آغاز می شوند، و ماه‌های مارس و آوریل برابر با اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت (آب شدن برف‌های زمستانی) برای سفر مناسب نیستند. در این روزها پیاده‌ روی در خیابان‌ها تقریباً غیرممکن است و برف‌های آب شده به همه جا نفوذ می‌کنند.


مطالب مرتبط: شرایط دریافت ویزای روسیه


البته بهترین زمان سفر تنها مربوط به آب و هوا نیست و عوامل مهم تری در این تصمیم گیری اثر دارد. از مهم ترین این عوامل شب های سپید روسیه و جام جهانی 2018 روسیه را می توان نام برد.

تور روسیه

شب های سپید روسیه، پدیده ای منحصر بفرد است که باعث می شود شب ها هم آسمان تاریک نشود و گرگ و میش باقی بماند. به علت وسعت مدار عرضی، طلوع و غروب خورشید به اندازه ای به هم نزدیک می شوند که خورشید دیگر نمی تواند در افق برود و در نتیجه شب ها روشن می مانند. این پدیده را در چندین شهر روسیه می توان مشاهده کرد ولی شهر سن پترزبورگ چیز دیگری است. در سن پترزبورگ زیبایی شب های شپید باورنکردنی و متفاوت از بقیه ی شهرها خواهد بود و آن را به مکانی درخشان و بسیار رمانتیک تر از همیشه تبدیل می کند.

جام جهانی روسیه نیز از تاریخ از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

نکته ی جالب اینجاست که چه از لحاظ بهترین موقعیت آب و هوایی، شب های زیبای سپید و یا چه از لحاظ برگزاری جام جهانی روسیه، باید بگوییم که همه ی آنها در سال 2018 در یک زمان اتفاق می افتند، پس تورهای روسیه را در این تاریخ ها از دست ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: