اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا بدون نیاز به سابقه کار
نوشته شده توسط : آدراپانا

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا بدون نیاز به سابقه کار

برنامه ی آزمایشی جدید مهاجرت آتلانتیک به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا بدون سابقه ی کار برای مهاجرت اپلای کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه ی اقامت در آتلانتیک آشنا شوید.

اگر شما هم قصد اقامت در کانادا از طریق تحصیل را دارید، فرم زیر را پر نمایید.

فرم ارزیابی آنلاین اخذ ویزای تحصیلی کانادا (رایگان)

با تکمیل فرم در چند ثانیه، شرایط شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد.

تکمیل فرم ارزیابی ویزای تحصیلی کانادا

برنامه ی مهاجرتی جدید آتلانتیک کانادا به فارغ التحصیلان بین المللی اجازه خواهد داد تا به محض فارغ التحصیلی بعد از برآورده کردن معیارهای صلاحیت بدون اینکه متقاضی قبل از ارائه ی درخواست نیاز به سابقه کار داشته باشد، بتواند برای اقامت دائم درخواست دهد.

روز دوشنبه،‌6 مارچ 2017، دولت کانادا مجموعه ای از بروزرسانی ها را منتشر کرد که خلاصه ای از ساختار و عملیات برنامه ی آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)، برنامه ی جدید متعلق به استان های نیو برانزویک بود، نوا اسکوشیا، پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور را ارائه می کرد. برنامه ی AIPP یک برنامه ی آزمایشی سه ساله است که مسیری برای اخذ اقامت دائم کانادا را برای داوطلبین واجد شرایط از جمله فارغ التحصیلان بین المللی که که در استان های اتلانتیک کانادا تحصیل کرده اند، فراهم می کند.

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) قصد دارد درخواست را در ظرف 6 ماه به انجام برساند.

برنامه ی AIPP از سه گروه تشکیل شده است:

  • برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (AIGP)

  • برنامه ی نیروی ماهر آتلانتیک (AHSP)

  • برنامه ی نیروی نیمه ماهر آتلانتیک (AISP)

از میان این سه گروه، برنامه AIGP محتملا جذاب ترین گزینه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی است که در موسسات استان های آتلانتیک تحصیل کرده اند.

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (AIGP)

فارغ التحصیلان بین المللی در صورتی واجد شرایط اپلای هستند که:

  • از دوره ی تحصیلات تکمیلی یکی از موسسات دولتی در یکی از استان های آتلانتیک کانادا مدرک، دیپلم، گواهینامه یا مدرک حرفه یا کارورزی اخذ کرده باشند.

  • مدرک را ظرف 12 ماه پیش از ارائه ی درخواست خود اخذ کرده باشند

  • برنامه ی تحصیل حداقل 2 سال به طول انجامیده باشند و یک برنامه ی زبان یا دوره ی یادگیری از راه دور نباشد.

  • حداقل به مدت 2 سال به عنوان دانشجوی تمام وقت ثبت نام کرده باشند.

  • حداقل 16 ماه از دوره ی 24 ماهه ی تحصیل خود را در استان های نیو برانزوییک، نوا اسکوشیا، پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور زندگی کرده باشند.

متقاضیان واجد شرایط این گروه نیاز به ارائه سابقه کار ندارند. با این حال باید یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط برای اشتغال تمام وقت حداقل با یک قرارداد شغلی یک ساله را در مشاغل سطح 0، A، B یا C در طبقه بندی مشاغل کانادا بدست آورند. کارفرمایانی که یک پیشنهاد شغلی را به متقاضی می دهند باید به استانی که در آن واقع هستند، خود را معرفی نمایند.

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

جالب توجه است که  کارفرمایان لازم نیست فرآیند کسب تایید وزارت کار (LIMA) را طی کنند. این موضوع باعث جذاب تر شدن این فرآیند برای کارفرمایان استانهای اتلانتیک شده است زیرا روند کسب تاییدیه از وزارت کار روندی پرهزینه است و نیازمند دوره های تبلیغ طولانی مدت است تا نشان دهد شهروندان کانادا یا ساکنان دائم آن آماده یا قادر به انجام این تبلیغ شغلی نبوده یا تمایلی به آن ندارند.

به علاوه نیازمندی های واجد شرایط شدن برای مهارت زبان و بودجه و سرمایه ی اسکان نیز به کار برده می شوند. متقاضیان دوره های AIGP باید حداقل سطح پایه ی مهارت های روان انگلیسی یا فرانسه را که معادل با سطح 4 معیار سنجش زبان در کانادا است، ارائه نمایند. در نتیجه نیازمندها و شرایط زبان برای این برنامه به طور قابل توجهی نسبت به بسیاری از برنامه های دیگر مهاجرت به کانادا از جمله برنامه های تحت مدیریت سیستم اکسپرس اینتری فدرال همانند گروه تجربه ی کانادایی (CEC) یا گروه نیروی ماهر فدرال (FSWC) پایینتر می باشد.

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

باید توجه کنیم که AIPP یک برنامه ی مبنا است یعنی درخواست هایی که از طریق سه گروه از این برنامه ارائه می شوند توسط سیستم اکسپرس اینتری فدرال به انجام نمی رسند. یک متقاضی بالقوه برای ارائه ی درخواست به برنامه ی AIPP لازم نیست که واجد شرایط برنامه ی مهاجرت فدرال باشد و وارد بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری شود.

در کوتاه ترین زمان، ویزای کانادا دریافت کنید!

ویزای 5 ساله کانادا

پیش زمینه

برنامه ی AIPP برای پاسخگویی به نیازهای کمبود نیروی کار در منطقه ی آتلانتیک برقرار شد. استان هایی که در این برنامه مشارکت دارند در سال های اخیر سطوح کاهش مختلفی را در جمعیت خود تجربه کرده اند. AIPP قصد دارد تا به نگرانی های سیاستمداران و پیشگامان صنایع منطقه در مورد اینکه این چهار استان نیازمند تازه واردان با استعداد و خانواده هایی برای پوشش اقتصاد محلی و جامعه است، پاسخ دهد.

برنامه ی  AIPP‌ کانادا بخشی از استراتژی رشد آتلانتیک می باشد، یک برنامه ی بلندپروازانه که در چند مورد تعهد دولتی گسترش یافته و قصد رشد قدرتمند و شکوفایی در منطقه ی آتلانتیک را دارد.

دولت کانادا در طرح مهاجرت سال 2017 کانادا، هدف دست یابی به 2,000 مهاجر مهم از طریق برنامه ی AIPP در سال 2017 را برنامه ریزی کرده است. این هدف در سه گروه به اشتراک گذاشته می شود.

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

اقامت فارغ التحصیلان در آتلانتیک کانادا

تحصیل در استان های آتلانتیک کانادا

 استان های آتلانتیک نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و استان نیوفاندلند و لابراودور لیست متنوعی از موسسات و برنامه های تحصیلی با کیفیت از تخصص های منطقه ای تا علوم دریایی و اقیانوس شناسی گرفته تا دوره های حرفه ای پیشگام در صنعت و برخی از بهترین دانشگاه های آزاد هنر را ارائه می کنند و برای هر کسی برنامه ای در آنجا وجود دارد.

استان های آتلانتیک از نظر هزینه های فوق العاده پایین شهریه برای دانشجویان بین المللی نسبت به سار مناطق کانادا و همچنین سطح رضایت دانشجویان شهرت دارند. 9 مورد از 20 دانشگاه در رتبه بندی Mclean در سال 2017 در مورد دانشگاه های مورد علاقه ی دانشجویان در کانادا اصولا در مقطع کارشناسی در استان های آتلانتیک واقع هستند.

دولت فدرال و همکاران استانی آن برای ترغیب و برانگیختن فعالیت در منطقه همکاری می کنند- فارغ التحصیلان بین المللی می توانند انتظار فرصت های شغلی بسیار برای اشتغال و پیشرفت حرفه ای را در آنجا داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: