نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاریدگ (Hotel Claridge Paris) پاریس

هتل کلاریدگ یکی از هتل های ۴ ستاره شهر پاریس می باشد. این هتل در قلب پاریس و در ۳۰۰ متری خیابان مشهور شانزه لیزه واقع شده است.

اتاق های شیک هتل کلاریدگ پاریس با مبلمان قدیمی و سنتی تزیین شده اند که نمایی کلاسیک را به اتاق ها می دهد و هماهنگ بودن پوشش دیوارها (کاغذ دیواری) با پرده ها به این زیبایی می افزاید. همچنین تمامی اتاق ها به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مجهز هستند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن نیز می باشند.

این هتل ۴ ستاره اقداماتی را جهت کاهش آسیب به محیط زیست انجام داده است که شامل استفاده از لامپ های کم مصرف، قرار دادن امکانات حمام در بسته بندی مناسب برای محیط زیست و سیستم گردش آب قابل بازیافت می شود.

خدمات بار و اتاق مخصوصی نوشیدنی و اسنک نیز در این هتل موجود است.

مسافران و گردشگران تور فرانسه با اقامت در هتل کلاریدگ به بسیاری از رستوران های نزدیک هتل دسترسی خواهند داشت.

موقعیت جغرافیایی بی نظیر و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی و تاریخی شهر از ویژگی های متمایز هتل کلاریدگ می باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه متروی فرانکلین دلانو روزولت (Franklin D. Roosevelt) و رودخانه سن (Seine River) در حدود ۵ دقیقه (پیاده) می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 900
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رادیسون رویال (Radisson Royal) مسکو

هتل رادیسون رویال یکی از هتل های ۵ ستاره شهر مشکو می باشد. این هتل به مکان های دیدنی مسکو از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی و نگارخانه ترتیاکوف دسترسی دارد.

هتل رادیسون رویال دارای ۵۰۵ اتاق و ۳۸ آپارتمان به مساحت ۳۷۰ متر مربع می باشد که تعدادی از آنها مجهز به آشپزخانه است و برای اقامت های طولانی در نظر گرفته شده است. اتاق های این هتل دارای دکوری زیبا و مبلمانی کلاسیک هستند. بعضی از آنها دید به شهر و برخی دیگر دید به ‏حیاط داخلی دارند. سقف اتاق ها بلند است و برخی از اتاق ها حتی فضای نشیمن مجزایی نیز دارند. ضمن اینکه تمام اتاق ها ‏مجهز به تلویزیون صفحه تخت نیز هستند.‏

رستوران‎‏ Veranda غذاهای مدیترانه ای و کلاسیک بین المللی را سرو می کند و رستوران ‏Farsi، منوی غذای ایرانی ارائه می ‏دهد. مسافران و گردشگران تور روسیه با اقامت در این هتل می توانند به صورت ۲۴ ساعته از اسنک های سبک و عصرانه کافه لابی هتل لذت ببرند. در این هتل امکان استفاده از ‏WiFi‏ رایگان، استخر سرپوشیده و امکانات اسپا نیز وجود دارد.‏

 

سفر در طول ‏رودخانه ی‎‏ Moskva در تمام طول سال امکان پذیر است.‏

کرملین و میدان سرخ در فاصله ی ۳.۵ کیلومتری از هتل قرار گرفته اند. ایستگاه قطار Kiyevsky که ارتباط با فرودگاه بین ‏المللی Vnukovo را فراهم میکند در فاصله ای کمتر از یک کیلومتر تا هتل واقع شده است.‏

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور روسیه و شهر مسکو را دارند می توانند هتل رادیسون رویال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 946
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

اگر قصد مسافرت در نوروز را دارید و از حالا به دنبال پکیج مناسب برای تور نوروز 96 می گردید، می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص قیمت تورهای نوروز 96 و همچنین انتخاب پکیج تورهای نوروزی 96 با همکاران ما تماس بگیرید.

هدف از سفرتان در نوروز ۹۶ را مشخص کنید

بهتر است قبل از انتخاب پکیج تور نوروز ۹۶ کمی راجع به شهرها و جاذبه های گردشگری آنها تحقیق کنید و همچنین لازم است بدانید چه چیزی از تور نوروز ۹۶ می خواهید. آیا به دنبال یک مقصد مناسب برای یک سفر خانوادگی می گردید و به دنبال فضایی آرام و سبز هستید و یا ترجیح میدهید هیجان را انتخاب کنید و از زمان نوروزی برای کشف طبیعت استفاده نمایید.

عده زیادی از افراد نیز به آثار تاریخی علاقه دارند و نوروز را در داخل و یا خارج از ایران در شهرهای تاریخی و در کنار آثار به جا مانده از گذشتگان جشن میگیرند. عده ای هم ترکیبی از تمام موارد را انتخاب می کنند. با توجه به گفته ها میبینید که هدف از سفر به تور نوروز ۹۶ می تواند بسیار متفاوت باشد و حتی در یک خانواده افراد علاقه های متفاوتی داشته باشند که راه حل آن استفاده از تورهای ترکیبی و یا انتخاب شهرهایی است که موارد زیادی را در خود داشته باشند.

بنابراین از حالا هدفتان را مشخص کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

همچنین اگر در نوروز 96 قصد سفر به تور ترکیه را دارید می توانید سایت ترکی توریسم را مطالعه نمایید تا اطلاعات کاملی راجع به شهرها ، هتل ها ، جاذبه های گردشگری و تورهای ترکیه بدست آورید.

 



:: بازدید از این مطلب : 993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

کسانی که قصد سفر به کشورهای را دارند که سفارت خانه و یا کنسولگری فعال را در داخل کشور ما ندارند ( همانند آمریکا ، کانادا و انگلستان ) و درگیر امور مربوط به آن هستند ، به احتمال بسیار زیاد با مفهومی مانند پیکاپ پاسپورت یا همان پیکاپ ویزا آشنا شده اند و یا به گوششان خورده است. اما مفهوم آن چیست !؟

همان طور که گفته شد با توجه به اینکه پاسپورت از مدارک اصلی شناسایی اشخاص محسوب می شود و حفظ و حراست آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تحویل آن به غیر ، مستلزم اعتماد کامل به کارگزار است ، از این رو تیم های متخصص در موسسه آدراپانا با مجوز رسمی از وزارت امور خارجه و سابقه ای درخشان در این زمینه ، خدمات پیکاپ پاسپورت را در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت در بین شرکت های دارای مجوز انجام می دهد.

موسسه آدراپانا با در اختیار داشتن تیم متخصص در تهران ، امارات عربی متحده ، ترکیه و ارمنستان پس از دریافت پاسپورت متقاضی در تهران و ارسال آن به کشور مورد نظر بدون حضور وی مبادرت به اخذ پاسپورت از سفارت مربوطه و تحویل آن به متقاضی در ایران می نماید.

 



:: بازدید از این مطلب : 1005
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

فواره تروی (به ایتالیایی: Fontana di Trevi) در منطقه تروی در رم ایتالیاست. ارتفاع این فواره ۲۶ متر و عرض آن ۲۰ متر است. تروی بزرگترین فواره دوران باروک در رم و یکی از معروف ترین آبنماهای جهان است. فواره دختر دوشیزه یا فواره تروی در حدود ۲۵۶ سال پیش در ۳۵ کیلومتری شرق شهر روم ساخته شده است ، ارتفاعش ۲۶٫۳ متر و ۴۹٫۱۵ متر هم پهنا دارد و همچنان میلیون ها بازدیدکننه تور اروپا را به خود جذب می کند.

حدودا ۳ قرن از شروع اولین قدم برای بنای این آبنما می گذرد، در سال ۱۶۲۹ میلادی پاپ آربن ( Pope Urban ) دستور به ساخت این آبنما را به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن داد اما ساخت این پروژه در سال ۱۶۴۴ میلادی همزمان با مرگ پاپ متوقف شد و به صورت متروکه باقی ماند ؛ از آن روز تا به حال سازندگان مختلفی بر روی این بنا کار کرده اند اما هیچ گاه کامل و به صورت امروزی نشده بود، همچنین در سال ۱۶۲۹ پاپ اوربان هشتم هم طراحی این آبنما بار دیگر تغییر کرد به دلیل این که او طراحی قدیمی را هیجان انگیز نمی دید وی از جیان برنینی خواست تا طرحی نو برای آبنما پیاده کند اما بار دیگر با مرگ پاپ این پروژه ناتمام رها شد. امروزه این آبنما دقیقا در وسط یک سه راه قرار گرفته است و حاصل چشمه ای قدیمی است که آب همه ی روم را تامین می کرده است.

زمینه ی پشت آبنما ظاهر ساختمان دو طبقه ای را نشان می دهد که با ستون هایی که به سبک قرنتی ساخته شده اند به فضای آبنما که به صورت دایره و میدانی ساخته شده است پیوند می خورد، مانند طاق نصرت باشکوه و عظیم. در فضای آبنما مجسمه های مختلفی وجود دارند و همه ی مجسمه های موجود در آبنما سمبولیک هستند و داستانی دار با خود دارند، جنس بیشتر سنگ های استفاده شده در حوضچه ی دوشیزه از سنگ تراورتن است و مجسمه ها خدایان رومی را نشان می دهند. سنبلی از خدای تریویا ( Tirivia) ، نمادی از دیانا ( diana ) ، نمادی خدای یونان ( که در اصل سه سر دارد ) در این بنا تراشیده شده اند تا از مردم روم حفاظت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 1043
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 1006
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 41 صفحه بعد