نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ونوسا بیچ ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در کنار ساحل وناسا واقع شده است. این هتل استخر روباز و اتاق هایی همراه با منظره ی دریای اژه را ارائه می کند. مرکز اسپای هتل، یک باشگاه بدنسازی و حمام ترکی دارد.

در هر اتاق از هتل ونوسا بیچ ریزورت، بالکن و تلویزیون صفحه تخت موجود است. هر یک از اتاق های بزرگ دارای منظره ی دریا، تلویزیون ماهواره ای و دسترسی وای فای رایگان است.

این هتل شامل یک رستوران موجود در فضای داخلی هتل و در فضای باز، رستوران غذای دریایی، رستوران غذاهای معمولی ترکیه و رستوران غذاهای ایتالیایی می باشد. مهمانان می توانند نوشیدنی های بین المللی و کوکتل ها را در کافه بار لابی یا کنار استخر میل کنند.

برنامه های شبانه روزی توسط تیم انیمیشن Venosa برنامه ریزی می شود. امکانات آرامش بخش هتل شامل سونا، استخر سرپوشیده و درمان های زیبایی می شود. ورزش های آبی در ساحل خصوصی در دسترس هستند.

دریای Didim در فاصله 10 کیلومتری هتل قرار گرفته است و 80 کیلومتر از فرودگاه بدروم میلاس فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل نیز موجود است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.8 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ونوسا بیچ ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل ونوسا بیچ ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آرمونیا هالیدی ویلج یک هتل 5 ستاره است و تنها چند قدم تا ساحل فاصله دارد. این هتل یک ساحل اختصاصی را به مهمانان ارائه می کند. استخر روباز، سرسره آبی و مرکز اسپا نیز در هتل موجود است. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و بالکن خصوصی می باشند.

رستوران اصلی هتل صبحانه، نهار و شام، را به طور سلف سرویس سرو می کند. رستوران با منوی سفارشی، انواع مختلفی از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی را ارائه می کند. خدمات 24 ساعته غذا و نوشیدنی در هتل آرمونیا هالیدی ویلج در دسترس می باشد.

امکانات مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی می شود. خدمات ماساژ نیز در صورت درخواست ارائه می شود. مهمانان می توانند در طول روز از انواع مختلف سرگرمی لذت ببرند، از جمله بازی های آب، فعالیت های ورزشی، نمایش زنده و موسیقی. زمین بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

تنها 23 کیلومتر تا مرکز شهر بدروم و 53 کیلومتر تا فرودگاه میلاس بیدروم فاصلخ وجود دارد. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

کارکنان مهربان، غذای خوشمزه و متنوع و لوکیشن خوب و زیبا از نکاتی بود که مسافران به آن اشاره کرده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل آرمونیا هالیدی ویلج را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل آرمونیا هالیدی ویلج ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بدروم پارک ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در یک مکان آرام در خلیج Gumbet و در کمتر از 80 متری ساحل واقع شده است. این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز است که توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است.

اتاق های تهویه مطبوع هتل با تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز شده اند. اکثر اتاق ها دارای منظره ای از استخر و باغ اطراف است.

مهمانان می توانند از غذاهای محلی ترکی در رستوران فستیوال هتل بدروم پارک ریزورت لذت ببرند و یا نوشیدنی های تازه در کنار استخر را امتحان نمایند. خدمات اتاق نیز در دسترس است.

بچه ها می توانند در زمین بازی، اتاق بازی یا استخر کودکان سرگرم کننده باشند. بخش پذیرش 24 ساعته می تواند به ترتیب سفر به جاذبه های اصلی بدروم کمک کند. اینترنت وای فای پرسرعت در مناطق عمومی هتل در دسترس می باشد.

تعدادی از کافی نت ها و مغازه ها در 50 متری هتل پیدا می شوند. ایستگاه اتوبوس مستقیم به بدروم در نزدیکی است. فرودگاه میلاس در 33 کیلومتری آن قرار دارد. پارکینگ رایگان در محل وجود می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بدروم پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل بدروم پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کاستا مایا بدروم یک هتل 3 ستاره است که خدماتی مانند یک استخر در فضای باز همراه با صندلی مخصوص حمام آفتاب به مهمانان ارائه می دهد. این هتل امکانات بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و در 5 دقیقه ای از کنار دریاچه بدروم واقع شده است.

اتاق های هتل دارای اینترنت وای فای پرسرعت، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند و همچنین حمام اختصاصی با دوش و سشوار نیز موجود می باشد.

صبحانه سلف سرویس ترکی در رستوران مایا که دارای تراس تابستانی است، سرو می شود. مهمانان می توانند از نوشیدنی در تراس استخر بخار لذت ببرند.

بخش پذیرش 24 ساعته می تواند خدمات اجاره اتومبیل و خدمات ترانسفر را به فرودگاه مایلاس بدروم آیرپورت، که 35 کیلومتر دورتر از هتل است، را ترتیب دهد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به مرکز شهر بدروم تنها 50 متر فاصله دارد.

بر اساس نظر کاربران این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز هستند و نسبت به هزینه ای که می پردازید خدمات بسیار خوبی ارائه می شود. از لحاظ موقعیت مکانی نیز بسیار مورد تایید می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 9.2 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کاستا مایا بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل کاستا مایا بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایسیس چارم بیچ یک هتل 4 ستاره واقع در Akyarlar و 16 کیلومتری شهر بدروم می باشد. این هتل دارای استخر در فضای باز و مرکز آبگرم است و همچنین دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه بار لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

هر اتاق در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشد. بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند. لوازم جانبی مانند حوله حمام، دمپایی و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان موجود است. هتل ایسیس چارم بیچ اینترنت وای فای رایگان را در دسترس مهمانان قرار داده است.

بخش پذیرش 24 ساعته و آرایشگاه در هتل موجود است.

این هتل دارای یک ساحل خصوصی و کرایه ماشین در دسترس است. می توانید در هتل ایسیس چارم بیچ، تنیس روی میز و بیلیارد بازی کنید. دیدیم در 46 کیلومتری ساحل چارم است، در حالیکه شهر کاس در 8 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بیدروم-ایمسیک 40 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ایسیس چارم بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل ایسیس چارم بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لاتانیا پارک ریزورت یک هتل 4 ستاره است که در سواحل شهر بدروم واقع شده است. مهمانان هتل می توانند وقت خود را در ساحل بگذرانند و اسکی روی آب انجام دهند. بعد از تفریح هم به یکی از 2 رستوران هتل بازگردید و غذا میل کنید.

تمامی 204 اتاق با بالکن، یخچال، فریزر و تلویزیون های ال سی دی با کانال های ماهواره ای ارائه می شوند. مهمانان نیز خدمات اتاق، آب بطری رایگان و خشکشویی را خواهند یافت.

فعالیت های سرگرمی زیادی برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، دارت، گروه انیمیشن، چتر نجات سواری و قایق سواری اشاره نمود.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لاتانیا پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل لاتانیا پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رکسین ریزورت یک هتل 4 ستاره واقع در قلب شهر Gumbet می باشد. این هتل دو استخر روباز و یک باغ را ارائه می دهد. یک ساحل خصوصی نیز موجود است. اینترنت وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل قابل دسترس است.

اتاق های هتل همراه با سیستم تهویه مطبوع و بالکن به مهمانان ارائه می شود. حمام اختصاصی همراه با دوش مجزا و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان موجود است. امکانات اضافی شامل یک گاوصندوق و ملافه می شود.

در هتل رکسین ریزورت شما یک زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام خواهید یافت. دیگر امکانات این هتل شامل کارکنان سرگرمی تیم انیمیشن، سالن مشترک و اتاق بازی می باشد. مجموعه ای از فعالیت های دیگر، از جمله مینی گلف در هتل یا اطراف آن قرار دارد.

به طور کلی خدمات هتل عبارتند از: رستوران، کافه بار اسنک، استخر شنای بزرگسالان و کودکان، کلوپ کودکان، سونا، امکانات ماساژ، ورزشگاه، بسکتبال، والیبال، تنیس، ایروبیک، طیف گسترده ای از ورزش های آبی و سرگرمی روزانه.

صبحانه روزانه در سبک سلف سرویس مجلل عرضه می شود. این فرودگاه 35 کیلومتر از فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل رکسین ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل رکسین ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایزل کلاب یک هتل 5 ستاره واقع در خلیج توربا و در کنار دریای مدیترانه می باشد. این هتل تمام عیار اتاق هایی با دکوراسیون مد روز را به مهمانان ارائه می دهد. هتل ایزل کلاب در 8 کیلومتری بدروم قرار دارد و اطراف این هتل با 5 هکتار جنگل کاج پوشیده شده است.

اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع همراه با بالکن و منظره ای رو به باغ یا دریا به مهمانان ارائه می شود. این اتاق ها با حمام مدرن و حوله حمام، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

اطراف استخر بزرگ ساحلی هتل ایزل با تخت های مناسب برای آفتاب گرفتن مجهز شده اند. یک اسکله کشیده شده از ساحل خصوصی تا دریا وجود دارد که بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن یا غواصی می باشد. ورزش های آبی در هتل شامل بادبان سواری، قایقرانی و غواصی می شود.

برای آرامش بیشتر مهمانان می توانند از مرکز اسپا و آبگرم تمام عیار که طیف وسیعی از خدمات درمانی را ارائه می کند، استفاده کنند.

یک کلوب کودکان برای سرگرمی بیشتر آنها نیز موجود است که در کنار استخر کودکان قرار دارد. فعالیت های دیگر شامل موسیقی زنده در تراس، نمایش در آمفی تئاتر و دیسکو در طول شب می شود. هتل دارای زمین های تنیس نیز می باشد.

رستوران اصلی ایزل، انواع غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را در محیط داخلی هتل و فضای باز ارائه می دهد که در هر 2 حالت منظره ای از دریا را دارد. 5 کافه بار نیز در هتل وجود دارد.

ترانسفر به بدروم از بیرون هتل انجام می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ایزل کلاب را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 

 



:: برچسب‌ها: هتل ایزل کلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وکسی یک هتل 4 ستاره واقع در ساحل بدروم می باشد و تنها 9 کیلومتر تا ساحل کمل (Camel Beach)، ساحل یاهسی و جزیره ربیت (Rabbit ) فاصله دارد. منطقه ای که هتل در آن واقع شده یک از زیباترین قسمت های آکیارلار می باشد.

ساحل بیتز و آکواپارک ددمان بدروم در فاصله 20 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات غذایی هتل با صبحانه آغاز می شود و به تربیب با نهار، میان وعده (در کافه بار استخر)، کیک خشک، چای، بستنی، شام و سوپ شبانه ادامه پیدا خواهد کرد.

تمام 149 اتاق هتل، دارای اینترنت وای فای، بالکن و تلویزیون همراه با کانال های ماهواره ای می باشند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان شامل مینی بار، بطری آب رایگان و سشوار نیز موجود می باشد.

این هتل امکاناتی بی نظیر را ارائه می دهد. مهمانان می توانند در کنار استخر روباز هتل استراحت کنند و یا در ساحل اختصاصی هتل حمام آفتاب بگیرند و بادبان سواری (windsurfing) کنند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وکسی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل وکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بایا بدروم یک هتل 5 ستاره است که منظره ای از خلیج گوندوگان دارد. این هتل فوق العاده شامل ساحل خصوصی و اتاق هایی با طراحی مدرن و منظره ای رو به دریای اژه است. یک پارک آبی با استخرهای مختلف و یک مرکز سلامت وجود دارد.

مهمانان می توانند ماساژ تایلندی درخواست کنند و یا در مرکز سلامتی و تندرستی ورزش کنند. ورزش های آبی در ساحل ارائه می شوند و مهمانان می توانند تنیس بازی کنند. سایر امکانات هتل شامل سینما و دیسکو می باشد.

غذاهای بین المللی سلف سرویس به طور روزانه در رستوران اصلی در دسترس هستند. نوشیدنی ها و میان وعده در 5 کافه بار هتل بایا ارائه می شوند در حالی که کافه بار ویتامینه نوشیدنی های سالم سرو می کند. خدمات اتاق هم 24 ساعته ارائه می شود.

کارکنان بخش پذیرش هتل 24 ساعته برنامه های موسیقی و سرگرمی روزانه را سازماندهی می کنند. پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مرکز شهر بدروم 19 کیلومتر با هتل فاصله دارد در حالی که فرودگاه میلاس در 48 کیلومتری آن واقع شده است.

همه ی اتاق های هتل بایا بدروم یک بالکن خصوصی دارند و بسیار پورنور هستند. از امکانات هتل می توان تلویزیون ماهواره ای و مینی بار را نام برد. هر حمام خصوصی وان یا دوش دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بایا بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل بایا بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()