نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رنسانس سنت پترزبورگ بالتیک یک هتل 5 ستاره است که در کنار کلیسای سنت ایزاک واقع شده است و چند قدم تا موزه ی هرمیتاژ و کمتر از 10 دقیقه تا خیابان نوسکی فاصله دارد. اینترنت وای فای رایگان هم در سراسر هتل در دسترس است.

هتل رنسانس سنت پترزبورگ بالتیک با گل های طبیعی و کارهای هنرهای اصل تزیین شده است. تمام اتاق ها و سوئیت های بزرگ با سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای مجهز شده اند.

این هتل دارای یک مرکز تجاری، سالن بدنسازی مجهز، خدمات خشکشویی و لوازم تمیز کردن کفش می باشد.

رستوران هتل غذاهای بین المللی و روسی که توسط سرآشپز فوق حرفه ای هتل پخته می شود، را سرو می کند. مهمانان می توانند هنگاهی که در تراس طبقه 5 هتل در حال نوشیدن نوشیدنی خود هستند، از منظره ی کلیسا لذت ببرند.

ایستگاه متروی Admiralteyskaya تنها 5 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. هتل رنسانس سنت پترزبورگ بالتیک در قلب سنت پترزبورگ قرار دارد و 15 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Pulkovo فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.6 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، کارکنان هتل فوق العاده هستند. موقعیت مکانی هتل و اینکه در قلب سنت پترزبورگ قرار دارد باعث شده تا با کمی پیاده روی به مکان های دیدنی این شهر برسید. اتاق ها بزرگ، تمیز، تخت خواب هایی راحت و بالشت ها متنوع هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل رنسانس سنت پترزبورگ بالتیک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل رنسانس سنت پترزبورگ بالتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پارک این رادیسون پریبالتیسکایا یک هتل 4 ستاره است که در 3 دقیقه ای مرکز نمایشگاهی LenExpo قرار دارد. این هتل منظره ی زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سن پترزبورگ را به مهمانان ارائه می کند. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای پرسرعت می باشد.

این هتل 26 اتاق ملاقات، یک مرکز تجاری و سالن مخصوص جشن و ضیافت را ارائه می کند.

تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، بطری آب رایگان و حمام اختصاصی در هر اتاقی وجود دارد. این حمام ها با سشوار، حوله حمام، دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان مجهز شده اند.

هر روز صبح صبحانه سلف سرویس در هتل سرو می شود. کافه بار شبانه روزی لابی هم انواع میان وعده ها و نوشیدنی های سبک را عرضه می کند. موسیقی زنده و پخش ورزش های هم روی مانیتور نیز در این کافه بار انجام می شود. خدمات نگهبانی و فروشگاه خرید هدیه هم موجود می باشد.

فرودگاه بین المللی Pulkovo با ماشین 30 دقیقه تا هتل فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی هم قابل رزرو می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، رستوران هتل بسیار عالی است و انتخاب های زیادی از غذا را در اختیار مهمانان می گذارد. اتاق های تمیز، کارکنانی مهربان و منظره ای زیبا از نکات مثبت هتل است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پارک این رادیسون پریبالتیسکایا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل پارک این رادیسون پریبالتیسکایا ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل هالیدی این مسکو سلیگرسکایا یک هتل 4 ستاره است در 15 دقیقه ای ایستگاه متروی Seligerskaya واقع شده است. فرودگاه بین المللی Sheremetyevo هم تنها 15 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی مجهز و سونا است. پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

اتاق های نورانی و روشن هتل هالیدی این دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی و بالکن می باشند. تمام سوییت های هتل هم دارای اتاق خواب مجزا و یک اتاق نشیمن جداگانه با مبل راحتی هستند.

کافه بار لابی هتل هرروز صبح صبحانه ی سلف سرویس ارائه می دهد. این کافه بار 24 ساعته باز است و می توانید در آن بخورید، بنوشید، استراحت کنید، تلویزیون تماشا کنید، از اینترنت وای فای استفاده کنید و یا یک جلسه را سازماندهی کنید.

هتل هالیدی این مسکو سلیگرسکایا دارای اتاق های جلسه و سالن های بزرگ برای رویدادهای بزرگ مانند مراسم عروسی و یا روادید شرکت های بزرگ است.

ایستگاه راه آهن Savyolovsky در 11 کیلومتری هتل قرار دارد.

بر اساس نظرات ثبت شده ی کاربران در سایت بوکینگ مرکز تناسب اندام، اتاق های بزرگ، صبحانه و فضای گرم و زیبای هتل از نکات مثبت آن است. شاید هتل کمی قدیمی باشد ولی به اندازه کافی تمیز است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 8.2 را داده اند.

منبع: هتل هالیدی این مسکو سلیگرسکایا


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل هالیدی این مسکو سلیگرسکایا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این مسکو سلیگرسکایا ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا یک هتل 5 ستاره است که 5 دقیقه تا ایستگاه های متروی Krasnye Vorota و Komsomolskaya واقع شده است که تنها چند دقیقه تا کاخ کرملین فاصله دارند. این هتل در ساختمانی افسانه ای واقع شده است و یک استخر سرپوشیده را ارائه می دهد. هر اتاق هتل دارای یک ال سی دی 32 اینچ است. اینترنت وای پرسرعت هم در تمام نقاط هتل در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق های مدرن هتل هیلتون لنینگراد اسکایا، تلویزیون های ماهواره ای، چای و قهوه ساز، میز کار و حمام اختصاصی همراه با امکانات رفاهی را ارائه می کند. برخی از اتاق ها دارای منظره ای زیبا از مرکز شهر مسکو هستند.

رستوران مجلل Janus غذاهای روسی و بین المللی و انواع مختلف شراب را سرو می کند. کوکتل و میان وعده های گرم و سرد نیز در کافه بار سالن هتل ارائه می شود.

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا دارای سالن بدنسازی 24 ساعته و استخر سرپوشیده همراه با وان آب داغ می باشد

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 8.7 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، 2 دقیقه تا ایستگاه مترو و سپس 15 دقیقه تا میدان سرخ فاصله وجود دارد. استخر و جکوزی بعد از یک روز خسته کننده بسیار مفید می باشد. به طور کلی در این هتل همه چیز عالی است، منظره ای کامل از شهر، ساختمانی زیبا، غذای خوشمزه و استخر شنایی خوب.

منبع: هتل هیلتون لنینگراد اسکایا


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل هیلتون لنینگراد اسکایا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل هیلتون لنینگراد اسکایا ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بست وسترن وگا یک هتل 4 ستاره است که در کنار پارک Izmailovsky مسکو و 3 دقیقه ای ایستگاه متروی Partizanskaya و ایستگاه MCC ایزمایلوو واقع شده است. اینترنت وای فای پرسرعت در تمام مناطق هتل قابل دسترس می باشد.

نام دیگر هتل که در سایت بوکینگ ثبت شده است وگا ایزمایلوو هتل (Vega Izmailovo Hotel & Convention Center) می باشد.

اتاق های هتل بست وسترن وگا دارای سیستم تهویه ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و کانالهای ماهواره ای است. حمام همراه با سشوار، لوازم حمام، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان ارائه می شود. هر اتاق منظره ای از کرملین و یا پارک Izmailovsky به مهمانان هدیه می کند.

رستوران های هتل بست وسترن وگا، انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. مهمانان می توانند از میان وعده های سبک در کافه لذت ببرند و یا با یک نوشیدنی در کافه بار استراحت کنند

ایستگاه متروی پارتیزنسکایا تا مرکز مسکو و میدان سرخ ارتباط مستقیم دارد با 15 دقیقه سفر با مترو به آنجا خواهید رسید و به مدت 50 دقیقه تا مرکز نمایشگاه کروکوس فاصله وجود دارد. فرودگاه بین المللی دوموددوو و فرودگاه بین المللی Sheremetyevo هر دو یک ساعت با ماشین از هتل فاصله دارند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 8.9 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، کارکنان هتل بسیار خونگرم هستند و به مهمانان کمک خواهند کرد. دسترسی خوبی از هتل به بیمارستان نیز وجود دارد. کارکنان فوق العاده، موقعیت مکانی عالی، اندازه مناسب اتاق، اتاق های تمیز و راحت و صبحانه عالی از نکات مثبت هتل است.

منبع: هتل بست وسترن وگا


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل بست وسترن وگا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل بست وسترن وگا ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ماریوت گرند یک هتل 5 ستاره است که در مرکز مسکو واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Tverskaya فاصله دارد که امکان دسترسی آسان به کرملین و میدان سرخ را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تزئین شده با چوب های روشن و کمی دکوراسیون هنری می باشد.

تمام اتاق های هتل ماریوت گرند، با تختخواب سایز کینگ و سایز کویین و همچنین تلویزیون کابلی همراه با کانالهای بین المللی مجهز شده اند.

هتل ماریوت گرند دارای مرکز تناسب اندام 24 ساعته و آبگرم همراه با سونا است. مهمانان می توانند از ماساژ لذت ببرند و پس از آن در استخر نیروی دوباره بگیرند. اینترنت وای فای رایگان در لابی و کافه بار هتل در دسترس است.

مهمانان می توانند از 2 رستوران Grand Alexander و Samobranka، غذاهای اروپایی را میل کنند. کافه بار لابی محلی ایده آل برای تست کردن نوشیدنی بعد از غذا است.

این هتل دارای 10 اتاق بزرگ کنفرانس است که محل مناسب برای میزبانی جلسات کاری، مراسم عروسی و سایر رویدادهای اجتماعی را فراهم می کند.

بر اساس نظر کاربران، اتاق ها بزرگ و تمیز می باشند و اندازه حمام هم مناسب است و موقعیت مکانی عالی و منظره ی خوبی هم دارد. صبحانه ی هتل بسیار متنوع و با کیفیت می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 9.2 را داده اند.

منبع: هتل ماریوت گرند


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل ماریوت گرند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آرت یک هتل 3 ستاره است که 15 دقیقه تا ایستگاه متروی CSKA و پارک Chapaevsky فاصله دارد. در این هتل اینترنت وای فای رایگان و یک تراس تابستانی ارائه می شود.

هر یک از اتاق ها در هتل با ظرافت و با امکانات مدرن از جمله تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع، طراحی شده اند.

مهمان های هتل آرت مسکو می توانند در سونا و اتاق بخار ریلکس کنند و یا در سالن تناسب اندام و بدنسازی، انرژی دوباره بگیرند.

غذاهای روسی و بین المللی خوشمزه در سالن غذاخوری باغ در تمام طول سال سرو می شود ولی باغ رستوران Beer تنها در تابستان غذا ارائه می دهد. میان وعده و غذاهای سبک هم به طور 24 ساعته در کافه بار هتل در انتظار مهمانان می باشد.

در سراسر مسکو اتصالات مترو به خوبی وجود دارد و دسترسی ها را بسیار ساده کرده است. استادیوم فوتبال دینامو مسکو تنها 10 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. مرکز خرید Aviapark نیز در فاصله 10 دقیقه ای با آن است.

بر اساس نظر کاربران، صبحانه ی هتل بسیار خوب است و ماهی سالمون نیز سرو می شود. تمام اتاق ها تمیز می باشند و سایز حمام و دست شویی بزرگ و مناسب می باشد. کارکنان هتل هم بسیار خونگرم و یاری رسان نامیده شده اند و به همه ی مهمانان کمک می کنند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 8.5 را داده اند.

منبع: هتل آرت مسکو


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل آرت مسکو را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل آرت ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در ساحل دریا واقع شده است. این هتل یک ساحل اختصاصی دارد و اتاق هایی با تهویه مطبوع و منظره ای رو به دریا یا باغ را به مهمانان ارائه می کند. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است.

همه ی اتاقها دارای یخچال کوچک، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی با دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی نیز موجود است.

رستوران Lindita غذاهای منتخبی از غذاهای بین المللی در سالن داخلی هتل و یا در سالن فضای باز ارائه می دهد. همچنین می توانید از غذاهای دریایی در رستوران Taverna، غذاهای گریل و کبابی در رستوران گریل و یا غذاهای ایتالیایی در رستوران Carpaccio لذت ببرید.

یک سالن تناسب اندام در هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت در نظر گرفته شده است. شما همچنین می توانید در هتل مینی گلف بازی کنید.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

بر اساس نظر کاربران، این هتل یکی از مناسب ترین اقامتگاه ها برای سفرهای خانوادگی به حساب می آید. هتل لابراندا از عکس هایش بزرگ تر و شیک تر است و استخر تمیز و بزرگ نیز دارد. تنوع غذایی بالا و نوشیدنی های خوشمزه بسیار طرفدار دارد.

تمامی کارمندان هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و بسیار خونگرم و مهربان هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لابلانچ آیلند بدروم یک هتل 5 ستاره است که در منطقه ی دور از شهر و در ساحل قرار گرفته است. این هتل یک استخر روباز، پارک آبی و یک ساحل اختصاصی را ارائه می کند. نام قدیم این هتل، آمارا آیلند بدروم الیت می باشد.

مرکز اسپای هتل امکانات گسترده ای از جمله سونا، سالن بدنسازی، حمام، استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اینترنت وای فای پرسرعت نیز در مناطق عمومی هتل رایگان است.

اتاق های زیبا و تزئین شده در هتل لا بلانچ دارای سیستم تهویه مطبوع و دیوارهای عایق صدا هستند. هر اتاق دارای مینیبار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یک گاوصندوق است و همچنین دارای بالکن با منظره ای زیبا و مبلمان مناسب محیط باز می باشد. امکانات آماده سازی چای و قهوه نیز در اتاق موجود است.

مهمانان می توانند انواع غذاهای ترکیه و بین المللی را در تمام طول روز در رستوران های هتل درخواست کنند. رستوران اصلی سلف سرویس، 6 رستوران با منوی سفارشی، کافه بار میان وعده و یک شیرینی فروشی در اتاق موجود است. نوشیدنی های تازه در تمام طول روز در کافه بارهای متعدد هتل ارائه می شوند.

کارکنان بخش سرگرمی در طول روز فعالیت های مختلفی را برگزار می کنند، از جمله: مهمانی های موضوعی، کارائوکه و موسیقی زنده. برای مهمانان کم سن و سال تر، یک مینی کلوپ در نظر گرفته شده است. مجموعه ای از بازی هایی را که می توانید در هتل انجام دهید و لذت ببرید شامل بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، غواصی و ورزش های آبی می شود.

پارکینگ رایگان در هتل برای مهمانان در دسترس خواهد بود.کارکنان بخش پذیرش، 24 ساعته در دسترس هستند و شما را در زمینه اجاره اتومبیل و اطلاعات در مورد جاذبه های محلی کمک خواهند کرد.خدمات ترانسفر فرودگاه با پرداخت هزینه های اضافی انجام می شود در حالی که فرودگاه میلاس بدروم 18 کیلومتر از هتل لابلانچ آیلند بدروم قرار دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

بر اساس نظر کاربران، علاوه بر منظره ی بی نظیر این هتل، کارکنان هتل بسیار خونگرم هستند. تفریحات و سرگرمی های هتل آنقد زیاد است که شما را یک ثانیه هم بیکار نمی گذارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لابلانچ آیلند بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل لابلانچ آیلند بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بدروم بی ریزورت یک هتل 4 ستاره است که در منطقه ای آرام همراه با منظره ای زیبا از دریا واقع شده است. این هتل تمام عیار دارای استخر روباز همراه با تراس آفتاب، صندلی های راحت و سایه بان می باشد. اینترنت وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. شما می توانید از تمام خدمات هتل به صورت 24 ساعته بهره مند شوید.

از خدمات هتل می توان به صبحانه سلف سرویس، نهار و شام اشاره نمود. شما می توانید از وعده های غذایی خود را در تراس رستوران لذت ببرید، دقیقا همان جایی که کافه بار هتل میان وعده های خوشمزه سرو می کند. انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

شما می توانید در ورزشگاه هتل ورزش کنید و یا با فعالیت های آرامش بخش مانند ماساژ و زیبایی روز پر مشغله خود را به پایان رسانید. در اوقات فراغت شما می توانید بیلیارد، دارت و تنیس روی میز بازی کنید. سونا و حمام ترکی نیز در نظر گرفته شده است.

تمام اتاق های هتل بدروم بی ریزورت تهویه ی مطبوع، مینیبار و تلویزیون صفحه تخت دارند. حمام خصوصی هر اتاق هم دارای دوش و سشوار می باشد.

فرودگاه میلاس یدروم در فاصله 38 کیلومتری هتل قرار دارد و مرکز شهر بدروم 2.5 کیلومتری هتل می باشد.

بیشترین نکته ای که مسافران این هتل بیان کردند، موقعیت جغرافیایی عالی، منظره ی خوب و کارکنانی مهربان می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بدروم بی ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل بدروم بی ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()