نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی یک هتل 4 ستاره است که اقامتی زیبا را در کنار رودخانه نوا به مهمانان می دهد. این هتل اینترنت وای فای رایگان را در سراسر هتل در دسترس مهمانان گذاشته است. از هتل تا ایستگاه متروی Vasileostrovskaya تنها 500 متر فاصله است و یک ایستگاه تا خیابان نوسکی فاصله دارد.

اتاق های هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی، بزرگ و مجلل هستند و بخش نشیمن مجزا دارند و همچنین با امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، میز کار و صندلی ارگونومیک مجهز شده اند. حمام خصوصی هر اتاق دارای وان آب داغ می باشد.

مهمانان می توانند از غذاهای روسی و فرانسوی رستوران Pierrot لذت ببرند که دارای محیطی شیک و زیباست. لیست مختلفی از شراب های مختلف در کافه بار هتل همراه با بخش موسیقی ارائه می شود.

از دیدنی های معروف اطراف هتل می توان به پردیس دانشگاهی  در 1 کیلومتری هتل و استادیوم Petrovskiy در 7 دقیقه ای آن اشاره کرد. پارکینگ خصوص رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. مرکز نمایشگاهی Lenexpo نیز تا هتل 3 کیلومتر فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق های هتل از حد انتظار شما بزرگ تر می باشد و خدمات هتل 5 ستاره را دریافت خواهید کرد. نزدیک بودن به مترو نیز دسترسی راحتی به مرکز شهر را فراهم می کند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دوستوسکی یک هتل 4 ستاره است که دقیقا کنار ایستگاه مترو واقع شده و 5 دقیقه پیاده تا خیابان نوسکی فاصله دارد. با 10 دقیقه پیاده روی به سالن تئاتر Alexandrinsky خواهید رسید ولی کلیسای Isaakievsky در 3 کیلومتری هتل قرار دارد.

اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و مینی بار هستند. حمام موجود در هر اتاق تجهیزاتی مانند سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند.

مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی و سونا استراحت و ریلکس کنند. بخش پذیرش هتل خدمات بلیط و رزرو تور را ارائه می دهد و شما را در رابطه با دیدنی های شهر راهنمایی خواهند کرد. خدمات تبدیل ارز نیز انجام می شود.

هتل دوستوسکی یک رستوران مجلل و یک میخانه دارد که منظره ای از کلیسای Vladimirsky را ارائه می دهد و در بالای فود کورت و سوپرمارکت قرار دارد. یک دستگاه خود پرداز هم در هتل در نظر گرفته شده است.

فرودگاه Pulkovo در 15 کیلومتری هتل دوستوسکی قرار دارد و در صورت درخواست مهمانان یک ترانسفر توسط کارکنان هتل رزرو خواهد شد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.8 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، مهمترین نکته مثبت هتل نزدیک بودن به مترو و مرکز شهر سنت پترزبورگ می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل دوستوسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل دوستوسکی ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان معروف نوسکی واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار مسکوفسکی فاصله دارد. اتاق هایی با دیوار عایق صدا، اینترنت وای فای پر سرعت و یک باشگاه بدنسازی مدرن در این هتل ارائه می شود.

اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع هوا دارند و با رنگ های زیادی تزیین شده اند. هریک از این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، گاوصندوق و کتری برقی دارد. حمام خصوصی هم دارای گرمایش از کف است و سشوار نیز دارد. لوازم آرایشی بهداشتی، دمپایی و بطری آب معدنی هم موجود است.

برای مسافرانی که به دلیل سفر کاری به این هتل آمده اند، دو اتاق ملاقات و 2 اتاق چند منظوره در نظر گرفته شده است.

رستوران و کافه بار Paulaner غذاهای کلاسیک آلمانی و به خصوص آبجو را سرو می کند. وعده های غذاهای بین المللی و صبحانه سلف سرویس هم سرو می شود.

کاخ Belosselsky-Belozer و سالن تئاتر Alexandrinksy با 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترس است. ایستگاه متروی Ploschad Vosstaniya در 100 متری هتل قرار دارد که دسترسی ساده ای به دیگر نقاط شهر را فراهم می کند. این هتل پارکینگ خصوصی در طبقات زیرین با هزینه مجزا را ارائه می دهد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، نزدیکی به ایستگاه قطار، نزدیکی به ایستگاه مترو، نزدیکی به مراکز خرید، صبحانه متنوع و با کیفیت و اتاق های تمیز و راحت از جماه نکاتی بود که مسافران اشاره کرده بودند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پارک این بای رادیسون نوسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل پارک این بای رادیسون نوسکی ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رد استار یک هتل 4 ستاره است که 500 متر تا سالن تئاتر و کنسرت Mariinsky فاصله دارد. این هتل اتاق هایی شیک همراه با تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای فای رایگان و یک رستوران غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و دکوراسیونی رنگارنگ هستند و با مینی بار و میز کار مجهز شده اند. حمام هر اتاق دارای سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشند. انتخاب های زیادی بین نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در کافه بار قرمز وجود دارد.

اتاق های استفاده از کامپیوتر همراه با اینترنت رایگان موجود می باشد. بخش پذیرش 24 ساعته می توانند برای شما در صورت درخواست ترانسفر فرودگاهی را رزرو می کنند.

ایستگاه اتوبوس Dekabristov و Angliysky در 200 متری هتل رد استار واقع شده است. خیابان نوسکی و موزه ی هرمیتاژ 15 دقیقه با وسایل حمل و نقل عمومی از هتل فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.2 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، نزدیکی به سالن تئاتر، صبحانه ی خوشمزه، کارکنان مهربان و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان از نکات مثبت هتل است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل رد استار را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کمپینسکی مویکا 22 یک هتل 5 ستاره است که در سنت پترزبورگ واقع شده و منظره ای از میدان کاخ و موزه ملی هرمیتاژ را به مهمانان هدیه می دهد. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد.

اتاق های هتل با وسایل آنتیک به سبک کلاسیک با تم سفید و طلایی تزیین شده است و امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و حمام هایی داخل سویئت همراه با گرمایش از کف و سایر امکانات راحتی مجهز شده است.

هتل کمپینسکی یک مرکز آب گرم و اسپا را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از مجموعه ای ماساژها یکی را انتخاب کنند.

هتل کمپینسکی مویکا 22 تنها 2 دقیقه پیاده تا خیابان نوسکی و فروشگاه ها و رستوران هایش فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.6 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، موقعیت مکانی هتل در مرکز شهر و نزدیک بودن به خیابان اصلی سنت پترزبورگ و فروشگاه ها و رستوران ها از مهمترین نکات هتل است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کمپینسکی مویکا 22 را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 757
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تالیون ایمپریال یک هتل 5 ستاره است که در کاخ قرن هجدهمی سنت پترزبورگ واقع شده است. این هتل یک مرکز اسپای منحصر بفرد در طبقه ی بالایی دارد که طول استخر داخلی آن 22 متر می باشد. 2 رستوران عالی، اتاق های کلاسیک و خدمه ی 24 ساعته در هتل ارائه می شود.

اتاق های هتل بزرگ و مجلل هستند و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و صندوق امانات را دارا هستند.

مرکز اسپای لوکس چند سونای مختلف، اتاق نمک و یک تراس آفتاب دارد. مهمانان می توانند انتخاب گسترده ای از انواع ماساژ و یا خدمات زیبایی داشته باشد.

بهترین غذاهای اروپایی در رستوران تالیون که برنده جایزه شده است، سرو می شود. غذاهای روسی هم در رستوران ویکتوریا موجود است که یک تراس را نیز ارائه می دهد. نوشیدنی های تازه هم در لابی بار آتلانتیس عرضه می شود.

خدمات دربان و دستگاه خودپرداز پول در داخل هتل موجود است.

موزه ملی هرمیتاژ و میدان کاخ در 3 دقیقه ای هتل واقع شده اند. بخش پذیرش 24 ساعته هتل می توانند تور قایقرانی و ترانسفر فرودگاهی را برای شما رزرو نمایند.

این هتل، یکی از اعضای «هتل های پیشرو جهان» و «انجمن های Virtuoso» است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.7 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق های بزرگ، گرم و تمیز، غذاهای خوشمزه و متنوع، موقعیت مکانی فوق العاده، منظره ی زیبا، استخر سرپوشیده بزرگ روی بام هتل و... از مهمترین نکات هتل است. در کل هیچ نکته منفی در این هتل وجود ندارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل تالیون ایمپریال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل تالیون ایمپریال ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ورتیکال یک هتل 3 ستاره است که 2 دقیقه تا ایستگاه متروی Frunzenskaya در سنت پترزبورگ فاصله دارد. این هتل یک باشگاه بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان و یک اتاق کنفرانس مخصوص جلسات تجاری و رویدادها را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

این آپارتمان دارای یک مبل راحتی، آشپزخانه، سشوار و تلویزیون صفحه تخت کابلی می باشد. مهمانان می توانند در آشپزخانه کاملا مجهز آشپزی کنند.

خیابان نوسکی و مرکز شهر سنت پترزبورگ 7 دقیقه با مترو از هتل فاصله دارند. ایستگاه قطار Moskovsky هم در 5.4 کیلومتری و فرودگاه بین المللی Pulkovo در 15.5 کیلومتری هتل واقع شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق ها بزرگ و تمیز هستند و سقف بلندی دارند. نزدیک بودن به مترو و دسترسی راحت به دیگر نقاط شهر یکی دیگر از نکات مثبت هتل است. آشپزخانه مجهز و وجود ماشین لباسشویی بسیار مفید است. یک سوپر مارکت شبانه روزی هم در 3 دقیقه ای هتل قرار دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل ورتیکال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل ورتیکال ,
:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دومینا پرستیژ یک هتل 5 ستاره است که در 2 دقیقه ای کلیسای سنت ایزاک قرار دارد. این هتل اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، چای ساز و قهوه ساز را به مهمانان ارائه می دهد. بخش پذیرش هتل 24 ساعته خدمات رسانی می کند.

اتاق های هتل دومینا پرستیژ طراحی فوق العاده ای دارند و هرکدامشان دارای میز کار، گاو صندوق و تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای هستند. دمپایی و حوله مخصوص حمام هم در نظر گرفته شده است.

رستوران Arcobaleno با ورودی جداگانه در خیابان، غذاهای ایتالیایی را که توسط سرآشپزی ماهر پخته شده، سرو می کند. مهمانان می توانند در کافه بار کوکتل Nove استراحت کنند و از پخش موسیقی زنده، فیلم، پارتی، مراسم عروسی و ... لذت ببرند.

ایستگاه اتوبوس میدان سنت ایزاک در خیابان مالایا مورکایا در 2 دقیقه ای از هتل دومینا قرار دارد که دسترسی ساده را به ایستگاه قطار مسکوفسکی فراهم می آورد. موزه هرمیتاژ تنها 1 کیلومتر از هتل و فرودگاه پالکوو 30 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.5 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، وجود سونا و باشگاه بدنسازی از نکات مثبت هتل است. همه اتاق های بزرگ هستند حتی اتاق های استاندارد معمولی. تخت خواب راحت، تمیز، کارکنانی مهربان و موقعیت مکانی عالی از دیگر نکاتی است که توسط مسافران بیان شده است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل دومینا پرستیژ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل دومینا پرستیژ ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بست وسترن پلاس سنتر یک هتل 4 ستاره است که در مرکز سنت پترزبورگ و در خیابان نوسکی واقع شده است. این هتل در میدان Vosstaniya و نزدیک ایستگاه قطار مسکوسکی قرار دارد. رستوران، اینترنت وای فای پرسرعت و منظره ای از میدان و خیابان نوسکی به مهمانان ارائه می شود.

این هتل تاریخی، اتاق هایی با استایل شیک را همراه با تلویزیون صفحه تخت کابلی، بخش نشیمن و مبلمان راحتی را دراختیار مهمانان قرار داده است. کتری برقی، چایی و قهوه و گاوصندوق شخصی نیز در اتاق ها موجود است. اتاق های هتل در سال 2014 بازسازی شده است و حمام خصوصی آن با لوازم آرایشی بهداشتی مجهز شده است. اینترنت وای فای در سراسر هتل قابل دسترس است.

صبحانه ی سلف سرویس همه روزه در رستوران فرانسوی Du Nord 1834 سرو می شود. این رستوران نانوایی و قنادی مخصوص خود را دارد و نان تازه را به مهمانان می دهد. غذاهای روسی و اروپایی نیز در این هتل عرضه می شود و همچنین نوشیدنی ها در کافه بار موجود است.

ایستگاه متروی Ploshchad Vosstaniya در 10 متری هتل قرار دارد و دسترسی آسان را به سراسر شهر و دیدنی های مهم سنت پترزبورگ از جمله موزه هرمیتاژ، موزه هنر روسیه و کلیسای جامع کازان را فراهم می آورد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.2 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، وجود ایستگاه قطار روبروی هتل، نزدیکی به مترو، نزدیکی به مراکز خرید مثل مرکز خرید گالریا و منظره ی زیبا از میدان و خیابان نوسکی از نکات مثبت هتل به شمار می رود. با توجه به اینکه این هتل در خیابان اصلی قرار دارد و ترافیک زیادی آن اطراف است، با این حال هیچ صدایی از بیرون به داخل نمی آید و می توانید از منظره ی زیبا لذت ببرید.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل بست وسترن پلاس سنتر را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل بست وسترن پلاس سنتر ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایندیگو سن پترزبورگ یک هتل 4 ستاره است که 5 دقیقه با ماشین تا باغ تابستانی سنت پترزبورگ فاصله دارد و یک تراس روی بام خود با منظره ای زیبا از مرکز شهر را به مهمانان عرضه می کند. برای رسیدن به خیابان نوسکی، میدان کاخ و موزه دولتی روسیه باید 20 دقیقه پیاده روی کنید. اسکوتر و دوچرخه هم به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، بخش نشیمن مجزا، تلویزیون ماهواره ای، خروجی آیپاد و مینی بار هستند. هر حمام موجود در اتاق سشوار، حوله حمام و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان دارد.

مهمانان می توانند از غذاهای اروپایی در رستوران هتل لذت ببرند و یا در یکی از دو کافه بار هتل نوشیدنی بنوشند. اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. این هتل دارای استخر شنا و مرکز اسپا همراه با درمان آبگرم تایلندی است. خدمات رزرو تور و بلیط نیز ارائه می شود.

هتل ایندیگو سن پترزبورگ تنها 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Chernyshevskaya فاصله دارد. فرودگاه Pulkovo با ماشین در فاصله 40 دقیقه ای هتل قرار دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، در اتاق ها مقداری پاستیلای تازه (پاستیل سنتی روسیه که از میوه رنده شده ی شیرین و خشک شده تهیه می شود.) برای خوشامدگویی وجود دارد. هتل هم به مرکز شهر نزدیک است و هم به مترو، اتاق های هم تمیز است و هم بزرگ، صبحانه هم عالی سرو می شود و مهم تر از همه کارکنان بسیار دوستانه و گرم هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل ایندیگو سن پترزبورگ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل ایندیگو سن پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()